نوکیا بل بجاي سيمبين بل

نوکیا بل بجاي سيمبين بل
  • 1390/10/3
  • ITTeach
  • 0

نوکیا بل … به زودی

 

رابط کاربری جدید نوکیا بل که قبلا آن را با نام سیمبین بل می‌خواندیم، به زودی برای دانلود در گوشی‌های هوشمند کنونی در دسترس قرار می‌گیرد و برای برخی گوشی‌های منتخب که هم اکنون دربازار هستند عرضه می‌شود.

این رابط کاربری که امسال با گوشی‌های هوشمند نوکیا 603، نوکیا 700 و نوکیا 701 معرفی شد، از طرف مشتری‌ها با بازخوردهای مثبتی روبه‌رو شد.

 

نسخه ارتقا یافته نوکیا N8، نوکیا C7 و نوکیا C6-01 اکنون سفر خود را از کارخانه به سوی فروشگاه‌های تلفن همراه با سیستم‌عامل نوکیا بل که از پیش روی آن نصب شده آغاز کرده است. این گوشی‌ها در ابتدا وارد بازار چین و سپس به سراسر دنیا صادر می‌شوند.

خبر خوش برای کسانی که هم اکنون گوشی‌های نوکیا N8، نوکیا E7، نوکیا X7، نوکیا C6-01، نوکیا C7 و نوکیا Oro دارند: انتظار برای نوکیا بل به سر رسید.

نوکیا به‌روزرسانی نرم‌افزار نوکیا بل را برای مشتری‌های کنونی در ماه فوریه 2012 عرضه خواهد کرد و شما قادر خواهید بود آن را در گوشی خود دانلود کنید و از تمام امکانات بهبودیافته آن بهره‌مند شوید.

نوکیا بل صفحه‌نمایش‌های اصلی بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و تعداد 3 صفحه‌نمایش اصلی که اکنون در نوکیا آنا است را به 6 صفحه‌نمایش افزایش می‌دهد. در نتیجه صفحه‌نمایش‌های زیادی برای برنامه‌ها و ویجت‌های شما در دسترس است.

ویجت‌های صفحه‌نمایش‌های اصلی بهبود یافته‌اند و نسبت به قبل کاربردی‌تر شده‌اند. علاوه بر آن، برخی از آنها نظیر ویجت ایمیل، اکنون اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و خواندن ایمیل‌ها با یک نگاه را راحت‌تر می‌کند. 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *