گلکسی، پرفروش دردسر ساز

گلکسی، پرفروش دردسر ساز
  • 1391/4/14
  • آزاد
  • 0

گلکسی اس 3

دو سال پیش سامسونگ برای مقابله با موفقیت گوشی آیفون شرکت اپل، اولین گوشی گلکسی خود را روانه بازار کرد. در آن زمان، سهم گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازار جهانی پایین تر از 10 درصد بود. از آن تاریخ تاکنون این شرکت بر Apple غلبه کرده و گوشی گلکسی جدید به شکل قابل ملاحظه ای موفقیت سامسونگ در سه ماه دوم سال را رقم زد، به طوری که امروز سامسونگ با چنان حجم سفارشی از طرف مشتریان خود روبه رو است که در برآورده کردن آن با مشکل مواجه شده است.

با توجه به استقبال فراوانی که از گوشی گلکسیIII S شرکت سامسونگ الکترونیک شده است ، این شرکت اعلام کرده است که جهت پاسخگویی به درخواست مشتریان در یک ماه آینده باید احتمالا باید نزدیک به 2 میلیون دستگاه گوشی بفروشد.
برای شرکتی که تا به حال با چنین استقبالی و اشتیاقی  در مصرف کنندگان روبه رو نبوده، پاسخ به تقاضای بالای افراد دردسر شیرینی است که باید در جهت برآورده کردن نیازهای آنها تلاش کند.

اما فروش گلکسی III S در اروپا به دلیل برخی  اشتباهات در تولید این محصول تا اندازه ای کاهش داشته  است و همینطور  باعث  تاخیر در تحویل سفارشات به فروشگاه هایی مثل Sprint Nextel و AT&T  در ایالات متحده شده است.

گلکسی

گلکسی III S در میان سایر  گوشی‌های هوشمندی که توسط  سامسونگ تولید شده است نظرات مثبت بیشتری را به خود جلب کرده است و به گفته  سامسونگ با ادامه روند رو به رشد این گوشی در آینده،احتمالا در دو ماه ابتدایی عرضه خود فروشی بیش از 10 میلیون دستگاه را تجربه خواهد کرد.
با توجه به اینکه احتمالا مدل جدید گوشی هوشمند آیفون تا سال آینده به بازار عرضه نشود، و همچنین دیگر محصولات تولید شرکتهایی مانند گوگل انقلابی در بازار به وجود نیاورده است، زمان برای عرضه جدیدترین گوشی گلکسی بسیار مناسب می باشد.

طبق بررسی تحلیلگران کمبود ذخایر گلکسی یک مشکل موقتی بوده و بر روی ارسال 2 میلیون دستگاه گوشی در سه ماه بین آوریل و ژوئن تاثیر می گذارد. سامسونگ پیش بینی می کند که ثبت یک رکورد دیگر در درآمدهای حاصل از خرید و فروش گوشی در سه ماه گذشته از فروش بالای مدل قبلی گوشی گلکسی S II و تبلت گلکسی نوت سود می برد.
شرکت ارائه دهنده خدمات مالی، Barclays، پیش بینی خود را از ارسال گوشی های گلکسی S III سامسونگ در سه ماه دوم سال از 8 میلیون به 6.5 میلیون دستگاه کاهش داده اما این رقم را در سه ماه سوم سال از 1 میلیون به 15 میلیون دستگاه بالا می برد.
به گفته سامسونگ مشکل کمبود قطعات حل شده و درآینده همه درخواست‌ها برآورده می گردد. میزان تقاضا به مراتب فراتر از انتظار است اما این بدان معنا نیست که پیش بینی ما محافظه کارانه می باشد.

منبع: cnbc.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *