Ostium یک انیمیشن راه انداز و حرکتی جدید عالی را به مرکز اطلاع رسانی iOS می افزاید

Ostium یک انیمیشن راه انداز و حرکتی جدید عالی را به مرکز اطلاع رسانی iOS می افزاید
  • 1391/8/4
  • مژگان فنائی
  • 0

از زمان انتشار iOS 5 ، مرکز اطلاع رسانی فکر بسیاری از توسعه دهندگان Cydia را به خود مشغول داشته است. چندین ویجت مرکز اطلاع رسانی در فروشگاه موجود است، اما این همه اش نیست. شمار قابل توجهی تنظیمات مربوط به مرکز اطلاع رسانی (NC) ، برخی ویژگی های اساسی یا جنبه های ظاهری منطقه خاکستری اطلاع رسانی ها را تغییر می دهند. در حالی که تنظیمات ظاهری و زیبایی به طور معمول گزینه سودمندی را ارائه نمی کند، آنها هنوز هم به وسیله انجمن جیلبریک (jailbreak) مورد ستایش هستند. تنظیماتی وجود دارند که به شما اجازه تغییر کل ظاهر پس زمینه بی روح مرکز اطلاع رسانی را می دهند، اما منطقه ای که تاکنون نادیده انگاشته شده است انیمیشن کشویی پایین رو (drop-down) است که بر ظاهر مرکز اطلاع رسانی مقدم است.

Ostium ، تازه واردی در فروشگاه Cydia ، تنظیمی است که به شما اجازه دسترسی به اطلاعیه ها با حرکت دو انگشت باز و گسسته را می دهد، و انیمیشن کشویی پایین رو (drop-down) آشنا را با یکی که صفحه نمایش را به صورت عمودی به دو نیم تقسیم کرده، جایگزین می کند تا مرکز اطلاع رسانی را آشکار سازد.

بهترین چیز در مورد Ostium این است که به شما ویژگی های تازه ای را بدون برداشتن قدیمی ها، ارائه می کند. اگرچه این، گزینه ای را برای استفاده از حرکت دو انگشت باز و گسسته برای راه اندازی مرکز اطلاع رسانی می افزاید، شما هنوز هم می توانید از ضربه و حرکت رو به پایین قدیمی در نوار وضعیت استفاده کنید. چنانچه از حرکت دو انگشت باز و گسسته استفاده نمایید، هر آنچه که بر روی صفحه نمایش داشته باشید در میانه به دو نیم خواهد شد، که در پس آن مرکز اطلاع رسانی را آشکار می سازد. حرکت ضربه قدیمی تر موجب می شود مرکز اطلاع رسانی از بالا به پایین افتد، اما صفحه نمایش هنوز هم به دو بخش تقسیم شده تا راه را برای آن هموار سازد.

به غیر از حرکت راه انداز جدید برای مرکز اطلاع رسانی، این تنظیم روشی تازه برای بستن آن را نیز فراهم می سازد. شما می توانید برای پسروی مرکز اطلاع رسانی، روی لبه راست یا چپ صفحه نمایش بزنید، به سمت درون به صورت افقی نیشگون (pinch) بگیرید تا تقسیم انیمیشن روی صفحه نمایش را وارونه سازید، و البته، از دستگیره در پایین برای کشیدن آن به سوی عقب به طور معمول استفاده نمایید.

همه چیز در مورد Ostium به وسیله فهرستی که به برنامه تنظیمات موجود می افزاید پیکربندی شده است. چهار اهرم وجود دارد – دو تا برای بررسی و فعال سازی انیمیشن جدید به منظور حرکت راه انداز مرکز اطلاع رسانی پیش فرض، در حالی که دو تای دیگر با حرکت جدا کننده ای که می تواند بر روی صفحه اصلی (SpringBoard) اجرا شود، سر و کار دارند. تنظیم در هر دو حالت شمایل (portrait) و چشم انداز (landscape) کار می کند، و با آیفون، آیپاد لمسی و آیپد (با اجرای iOS 5) سازگار است. Ostium برای شما $0.99 هزینه در بر خواهد داشت و در گنجینه ModMyi در دسترس است. توجه نمایید که این تأخیر و کندی را نیز هنگام راه اندازی و بستن مرکز اطلاع رسانی در دستگاه های قدیمی تر، هرچند به میزان ناچیزی به همراه دارد. چنانچه برای سفارشی سازی ظاهری مصر و جدی هستید، به طور قطع پیشنهاد می کنیم که آن را بیازمایید.

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *