Accer Iconia B1 یک تبلت ارزان قیمت با اندروید جلی بین

Accer Iconia B1 یک تبلت ارزان قیمت با اندروید جلی بین
  • 1391/10/2
  • محمدکریم حدیدی
  • 0

امروزه تبلت ها توانسته اند بازار خوبی برای خود دست و پا کنند، در این میان تبلت های ارزان قیمت نیز بازار مخصوص به خود را دارند. شرکت های بزرگی همچون گوگل و آمازون به خوبی توانسته اند با محصولات کیندل فایر و نکسوس 7 به این بازار رونق ببخشند. البته شرکت ایسر نیز با محصول Iconia a110 به این بازار چشم دوخته بود اما ویژگی هایش در سایه محصولی چون نکسوس 7 هرگز به چشم نیامد.

گویا ایسر قصد دارد باز هم به این بازار حمله کند و سلاحش هم تبلت جدید اندروییدی خود با نام Iconia B1 است. این تبلت که که از اندروید نسخه 4.1 بهره می برد یک تبلت 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 است و از یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و گرافیک PowerVR SGX531 به همراه 512 مگابایت حافظه جانبی رم جهت پردازش استفاده می کند.

حافظه داخلی 8 گیگابایت بوده که به همراه کارت خوان می توان تا 32 گیگابایت دیگر هم به آن اضافه نمود. از امکانات ارتباطی نیز می توان به بلوتوث، وای فای و حتی موبایل دیتا اشاره کرد اما از دوربین خبری نیست. هرچند که این تبلت از لحاظ ویژگی ها نسبت به تبلت a110 افت کرده است اما شایعات از قیمتی بین 100 تا 150 دلار خبر می دهند که یک قیمت کاملا” رقابتی به شمار می آید.

با این ویژگی ها می توان فهمید که قرار است برای کیندل فایر یک رقیب جدید وارد شود، به نظر شما ایسر می تواند موفق باشد؟ باید تا چند ماه بعد صبر کرد و دید!

tablet-news

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *