گجت بینگ دسکتاپ : جستجوی سریع در اینترنت

گجت بینگ دسکتاپ : جستجوی سریع در اینترنت
  • 1391/10/4
  • سعيد
  • 1

 

بینگ دسکتاپ (Bing Desktop) برنامه رایگان مایکروسافت است که خیلی سریع امکان جستجوی مستقیم را در موتور جستجوی این شرکت فراهم می کند. می توانید اپلیکیشن بینگ دسکتاپ را , که حجمی در حدود 2 مگابایت دارد به طور مستقیم از مایکروسافت دانلود کنید.

مراحل نصب بسیار ساده است. توسط یک Wizard به جلو می روید و گزینه ها مورد نیاز به طور پیش فرض انتخاب شده هستند.

گزینه ها شامل :

  • تعویض پس زمینه دسکتاپ به طور اتوماتیک
  • انتخاب اینترنت اکسپلورر به عنوان مرورگر نمایش دهنده نتایج جستجو
  • شروع بکار برنامه بینگ دسکتاپ همزمان با ویندوز

 

برای پیکربندی برنامه قابل تنظیم هستند.

 

Bing Desktopبه عنوان یک نوار ابزار  کوچک به صفحه دسکتاپ شما اضافه می شود که می توانید به وسیله ماوس آن را در هر جهتی جا به جا کنید. یکی از ویژگی های این نوار نمایش لحظه ای پیشنهادات در مورد کلمه مورد جستجو است. شما قادر هستید خیلی سریع به وسیله ماوس یا صفحه کلید نتایج جستجو را در مرورگر مشاهده کنید.

 

 

ضمن اینکه میتوانید با انتخاب گزینه های turn off و یا clear all تاریخچه جستجو را از بین ببرید و یا غیر فعال کنید.

گزینه جالب دیگر انتخاب پس زمینه دسکتاپ به صورت اتوماتیک همزمان با صفحه خانگی خود موتور جستجوی بینگ است. همچنین می توان یک بسته مخصوص از عکس های با موضوع خاص برای نمایش انتخاب کرد. این بخش را می توانید تنظیم کنید که آیا عکس در پس زمینه قرار بگیرد یا تغییری حاصل نشود.

آیکونی که در کنار چرخ دنده وجود دارد را کلیک کنید.در این قسمت آخرین خبرهای مهم برای شما نمایش میابد.اگر نسخه مربوط به هر زبان را دانلود کنید این خبر بر اساس زبان انتخابی نمایش میابد. شما تیتر آخرین خبرها و مقالات , وئدیو های برگزیده , عکس های منتخب و برترین های هر دسته را مشاهده می کنید و با کلیک بر روی آن می توانید به صورت کامل متن را در مرورگر مشاهده کنید.

آخرین گزینه یعنی تنظیمات را کلیک کنید. در این قسمت می توانید تمامی تنظیمات هر بخش را به صورت لینک در دسترس داشته باشید. همچنین تغییر رنگ و تم برنامه و انتخاب زبان جستجو برنامه نیز فراهم است.

با کشیدن برنامه به وسیله ماوس به سمت راست دسکتاپ , می توانید نوار بینگ را مانند Charm Bar در ویندوز 8 داشته باشد.یعنی با کلیک برای شما نمایش میاfد و در مواقعی که به آن نیاز ندارید از جلوی دیدتان مخفی می شود.

 

 

اپلیکیشن بینگ دسکتاپ (Bing Desktop) برای ویندوز XP تا جدیدترین آن یعنی ویندوز 8 در دسترس است. استفاده از این برنامه می تواند سرعت دسترسی به نتایج جستجو را برای کسانی که به موتور جستجوی مایکروسافت علاقه مند هستند افزایش دهد.

برای دریافت برنامه بینگ دسکتاپ (Bing Desktop) می توانید به سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. با سلام

    App جالبی بود ، اما یه نکته شما این برنامه رو به هر گوشی ای از دسکتاپ منتقل کنید ، تاکید می کنم فقط گوشه ها ، جمع میشه ، ببرید به طرف بالای صفحه نمایش به بالا جمع میشه ، به چپ ببرید به چپ جمع میشه ! اختصاصی گوشه سمت راست نیست !

    با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *