گزارش اختصاصی گویا آی‌تی از مراسم افتتاحیه فروشگاه هواوی در بازار موبایل ایران

گزارش اختصاصی گویا آی‌تی از مراسم افتتاحیه فروشگاه هواوی در بازار موبایل ایران
  • 1391/11/7
  • محسن پاك نيت
  • 0

سلام؛

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش، شرکت هوآوی چین و پارس‌مایکروتل ایران در یک نشست مشترک، از همکاری با یکدیگر برای عرضه تلفن‌های همراه هوآوی در بازار ایران خبر دادند. امروز، پس از گذشت 4 ماه از آن نشست، جشن افتتاح بزرگترین مرکز فروش محصولات هوآوی در تهران، در بازار موبایل ایران برگزار شد و مجله‌ی اینترنتی گویاآی‌تی نیز میهمان این مراسم بود.

Huawei (4)

در مراسم امروز که به میزبانی پارس‌مایکروتل و هوآوی برگزار شد، دو شرکت از توسعه همکاری و بازگشایی چندین فروشگاه دیر در سراسر کشور در چند ماه آینده خبر دادند. آقای پیمان وشکینی، مدیر بازاریابی و فروش پارس‌مایکروتل، آقای هاوارد چِـن، مدیرکل بخش ترمینال هواوی در ایران، آقاق فروهر فروتن، مدیر بخش منطقه‌ای پارس‌مایکروتل در فروش محصولات هواوی و آقای رضا آقایی‌نیا، مدیر بازاریابی و فروش هواوی در ایران، از مهمترین افراد حاضر در این مراسم بودند.

Huawei (2)

هنگامی که از نبود برخی گوشی‌های تلفن همراه هوآوی (مثلا هوآوی vision) در این فروشگاه، از آقای پیمان وشکینی سوال پرسیدیم، ایشان تمرکز پارس‌مایکروتل برای عرضه تلفن‌هایی که از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می‌کنند را دلیل این موضوع دانست و گفت: «ما به عنوان یک شرکت ایرانی، موظف هستیم برای حمایت از مصرف‌کننده، خدماتی شایسته و درخور توجه به مشتریان ارائه کنیم و پشتیبانی کامل از زبان فارسی، از مقدمات این کار است. بنابراین گوشی vision که در این زمینه ضعف داشت را در سبد محصولات قرار ندادیم.»

آقای آقایی‌نیا با تأکید بر برنامه‌ریزی هوآوی برای کسب عنوان  پرفروش‌ترین برند تلفن‌های همراه هوشمند در بازار ایران تا سال 1393 گفت: «با همکاری پارس‌مایکروتل، در ماه‌های آتی، چندین فروشگاه دیگر را نیز در سراسر کشور راه‌اندازی خواهیم کرد.»

آقای فروهر فروتن، مدیر منطقه‌ای پارس مایکروتل در فروش محصولات هواوی که در دفتر این شرکت در شهر دوبی مشغول به فعالیت است، ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن به تیم هوآوی گفت: «در مدت کمتر از دو ماه که به صورت رسمی با هوآوی کار می‌کنم، انرژی و توانمندی تحسین‌برانگیزی را در تیم هوآوی در ایران مشاهده کرده‌ام و امیدوار هستم گام‌های موفقیت را محکم و سریع برداریم.» ایشان که سابقه‌ی مدیریتی در شرکت‌های مطرحی همچون کاترپیلار و نوکیا را نیز در کارنامه‌ی خود دارد، از این پس برای توسعه فروش هواوی در بازار منطقه خاورمیانه فعالیت خواهد کرد.

Huawei (3)

حضور چهره‌های مطرحی همچون آقای آرش کریم بیگی، مدیر روابط‌عمومی شرکت ایرانسل، آقای محسن صحافی، نویسنده همشهری دیجیتال و وب‌سایت فارنت، پیمان گلکار، نویسنده مجله‌اینترنتی آی‌تی‌رسان و تنی‌چند از اصحاب رسانه و مطبوعات نیز از حواشی این مراسم بود.

پایان.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *