Google Sound Search ویجت تشخیص آهنگ که به فروشگاه گوگل می آید

Google Sound Search ویجت تشخیص آهنگ که به فروشگاه گوگل می آید
  • 1391/11/17
  • مژگان فنائی
  • 0

خدمات گیرنده های رسمی تلفن همراه از خدمات تشخیص موسیقی آنلاین پلتفرم های متقابل (cross-platform) مختلف همانند Shazam و SoundHound که به دلیل آسانی بسیار محبوب هستند، و شناسایی و ردیابی اطلاعات مربوط به هر گونه موسیقی که به ذهن تان می رسد، در هر کجا باشد، را ارائه می کنند. با الهام از موفقیت این ابزارها، گوگل تصمیم گرفت تا یکی از ابزارهای خود را درون اندروید 4.2 لوبیا ژله ای به شکل یک ویجت صفحه اصلی کوچک مرتب، جا دهد. چه آن را به عنوان هدیه کریسمس بنامید یا تصمیم گوگل برای انتشار و عرضه این ویژگی برای عموم، ویجت Sound Search مشابه هم اکنون در Play Store برای هر گونه دستگاهی با اجرای اندروید 4.0 یا بالاتر در دسترس است. همانند Shazam و SoundHound ، تفکر و اندیشه در پس این ویجت یکسان است؛ کمک به کاربران برای تشخیص آسان هر گونه آهنگ در حال پخش. افزون بر این، شما می توانید آهنگ های شناسایی شده را از مخزن موسیقی آنلاین غول پیکر فروشگاه گوگل نیز خریداری کنید. پس از نصب ویجت Sound Search ، می توانید آن را بر روی صفحه اصلی (home screen) دستگاه تان با حرکت به سوی سربرگ “ویجت ها” درون کشوی برنامه، و سپس کشیدن ویجت Sound Search به یک نقطه خالی بر روی صفحه اصلی تان، قرار دهید. چنانچه کاربر اندروید 4.2 لوبیا ژله ای یا بالاتر هستید، می توانید ویجت را بر روی قفل صفحه نمایش دستگاه تان با کشیدن به سمت راست کاملا به سوی صفحه “افزودن ویجت” و سپس زدن بر روی گزینه Sound Search ، بگذارید.

Sound Search Widget-Android-Main

هنگامی که ویجت نصب شد، تمام کاری که باید انجام دهید زدن بر روی دکمه “این چه آهنگی است” ، نزدیک تر کردن دستگاه تان به منبع صوتی (برای تشخیص سریع تر و بهتر)، و انتظار برای وقوع سحر و جادو است. ویجت تلاش خواهد کرد تا آهنگ را تشخیص دهد، یک مطابقت مناسب در پخش موسیقی بیابد، و سرانجام نتیجه را برایتان ارائه نماید. آهنگ های شناسایی شده را سپس می توان از فروشگاه گوگل با زدن روی نتیجه نمایش داده شده بر روی ویجت خریداری کرد. یک چیز خوب دیگر در مورد Sound Search توانایی و قابلیت آن برای حفط یک گزارش از آهنگ های شناسایی شده اخیر است. برای راه اندازی فهرست تاریخچه، تنها روی دکمه ساعت بر روی ویجت بزنید.

Sound Search Widget-Android-Lockscreen

Sound Search Widget-Android-List

هنگامی که با تقریبا نیم دوجین آهنگ های مختلف مورد آزمایش قرار گرفت، ویجت با شناسایی سریع و درست تمامی آنها بدون هیچ مشکلی، ما را تحت تأثیر قرار داد. در کنار هر آهنگ، عنوان، هنرمند، آلبوم و زمان اسکن و بررسی مربوط به آن برایمان ارائه شد. در مورد آهنگ موجود در فروشگاه گوگل برای فروش، ویجت قیمت آن را نیز نمایش می دهد.

لطفا توجه نمایید که Sound Search برای اجرا نیازمند اندروید 4.0 یا بالاتر است. ویجت در فروشگاه گوگل (Google Play Store) به طور رایگان در دسترس، و از پیوند ارائه شده پایین قابل دریافت است.

Download Sound Search For Google Play For Android

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *