ویندوز8: Twitter اصیل آمد

ویندوز8: Twitter اصیل آمد
  • 1392/1/12
  • سعيد
  • 1

best-twitter-clients-windows-8

چند ماه پیش بود که توییتر همزمان با ارایه ی نسخه نهایی ویندوز 8 قول ارایه یک اپلیکیشن مخصوص برای این ویندوز را به کاربران داده بود و اکنون شرکت با ارایه برنامه مخصوص Twitter برای ویندوز نسخه های Windows 8/RT به قول خود عمل کرده است. البته من قبلا درباره یک برنامه واسط  دسترسی به توییتر در ویندوز 8 مقاله ای نوشته ام و اکنون قصد معرفی اپلیکیشن خود توییتر را دارم. ویژگی خوب برنامه ی اصلی توییتر در طراحی زیبا و ساده و کاربری فوق العاه در تبلت ها و صفحه نمایش های لمسی است. البته این به این معنا نیست که در رایانه عملکرد ضعیفی داشته باشد.

twitter-windows-8-650x0

برای دریافت برنامه به فروشگاه ویندوز مراجعه کنید. بعد از نصب اپلیکیشن توییتر , کاشی آن درمحیط مترو برای شما نمایش میابد. در اولین ورود به برنامه مشخصات حساب شامل نام کاربری و رمزعبور از شما درخواست می شود.

Screenshot.102046.1000000

در صفحه اصلی برنامه ,  شما چهار بخش اصلی توییتر یعنی Home, Connect, Discover , Me را مشاهده می کنید. به لطف طراحی ساده و خلوت برنامه به وسیله نوار افقی می توانید هر آنچه را که بخواهید در یک صفحه مشاهده کنید.

Screenshot.102046.1000005

برای دسترسی به بخش مدیریت مخاطبین و توئیت ها و دیگر تنظیمات مانند نمایش اعلان ها , کافی است در تبلت خود سمت راست را لمس کنید تا Charms bar ظاهر شود و سپس از قسمت Settings گزینه following Options را انتخاب کنید. کاربران رایانه هم با حرکت دادن ماوس خود از بالا سمت راست و ظاهر شدن Charms bar دیگر مراحل را تکرار کنید.

کار با برنامه بسیار ساده و روان است و نیازبه ذکر جزئیات ندارد, توجه داشته باشید فقط در هنگام دریافت توئیت جدید , کاشی برنامه در مترو همانند برنامه ایمیل پیش نمایشی از آن را نشان می دهد.

دریافت توییتر

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *