هاتمیل به صورت رسمی تعطیل شد

هاتمیل به صورت رسمی تعطیل شد
  • 1392/2/16
  • علیرضا
  • 4

Hotmail-Is-Officially-Dead

و بالاخره سرمایه گذاری 400 میلیون دلار مایکروسافت در سال 1997 به پایان راه رسید . شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که عملیات انتقال اکانت های هاتمیل به سرویس Outlook انجام شده است و این بدان معناست که این سرویس قدیمی و پرطرفدار هاتمیل به صورت رسمی بازنشست شد .

غول نرم افزاری دنیا می گوید که حدود 300 میلیون اکانت فعال به سرویس آوت لوک منتقل شده اند . انجام این کار بسیار سخت بود . چون بیش از 150 میلیون گیگابایت اطلاعات شامل ایمیل ها ، تقویم ها ، فولدرها و تنظیمات طی این پروسه منتقل شده اند .

البته کاربران هنوز می توانند از آدرس های مربوط به دامنه هاتمیل استفاده کنند . اما به جای مشاهده ظاهر قدیمی هاتمیل ، باز طراحی جدید و مدرن آوت لوک روبرو خواهند شد . مایکروسافت همچنین دو ویژگی جدید برای پلتفرم جدید خود ارائه کرده است . پشتیبانی از SMTP و یکپارچه سازی با سرویس اسکای درایو که به کاربران این اجازه را خواهد تا بدون ترک کردن اینباکس خود ، فایل های مورد نظرشان را به اشتراک بگذارند .

مایکروسافت در پایان می گوید که باور ما بر این است کسانی که از آوت لوک استفاده کنند ، حتی از هاتمیل هم آن را بیشتر دوست خواهند داشت . ما مشتاقانه آماده شنیدن نظرات کاربران هستیم و تغییراتی عالی را در ادامه انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که تجربه ای بی نظیر را در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. سلام.
      خیر ، فقط باید به همون آدرس اصلی ایمیل بزنید . یعنی اگه ایمیل شما gooyait@hotmail.com باشه ، کسی نمیتونه به gooyait@outlook.com ایمیل بفرسته.
      در واقع فقط اون ظاهر قدیمی هاتمیل عوض شده و به outlook.com منتقل شده . وگرنه ایمیل هایی با دامنه هاتمیل کماکان به کار خودشون ادامه میدن .
      موفق باشید …..

  1. به نطر من hotmail پنل بهنری نسبت به outlook برای ما ایرانی ها داشت چون سرعت این پنل ها واقعا بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *