آیا اسمارت فونی تاشو ؛ از سامسونگ در راه است ؟!

آیا اسمارت فونی تاشو ؛ از سامسونگ در راه است ؟!
  • 1392/5/13
  • سهیل دارائی
  • 0

خبرهایی از برند کره ای سامسونگ به گوش رسیده است مبنی بر این که این برند قصد دارد جان تازه ای به پیکره نسل گوشی های تاشو بدهد ! اگر به خاطر داشته باشید ؛ درست کمی پیش تر بود که در فضای اینترنتی شاهد پخش عکس یک گوشی تاشو از برند سامسونگ بودیم.خیلی ها بر این باور بودند که این اولین اسمارت فون تاشو جهان خواهد بود که به دست برند سامسونگ طراحی خواهد گشت.اما رفته رفته با گذشت زمان اکثر کاربرانی که عکس را مشاهده کردند بر این باور شدند که این طرح سامسونگ یک طرح قدیمی بوده و خبری از اسمارت فون تاشو سامسونگ نخواهد بود.

Galaxy Folder

اما خبرهای بدست آمده حکایت از آن دارند که برند کره ای سامسونگ ؛ این پروژه را بسیار جدی دنبال می کند و در حال حاضر مشغول کار بر روی اسمارت فون تاشو خود با نام “Galaxy Folder” می باشد.

Galaxy Folder

بد نیست بدانید که علاوه بر تصاویر لو رفته این اسمارت فون تاشو ؛ کاتالوگی از مشخصات فنی آن هم به بیرون درز کرده است ! بر طبق این مستندات به بیرون درز کرده ؛ پردازنده Galaxy Folder سامسونگ چیپ چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 400 است که باید اذعان کنم بر مبنای معماری Cortex-A7 تولید گشته است.اما نکته جالب در طراحی Galaxy Folder این است که در این اسمارت فون تاشو ؛ خبری از وجود صفحه کلید فیزیکی ( تکمه دار ) نیست ! و در ازای آن ؛ دو نمایشگر 3.67 اینچی AMOLED با کیفیت WVGA استفاده شده است.از دیگر مشخصات فنی موجود در Galaxy Folder سامسونگ باید اشاره ای به وجود دو دوربین ؛ وجود رم دو گیگابایتی و امکان ارتباطی LTE داشته باشم.جالب است بدانید که هنوز نام قطعی این اسمارت فون تاشو قطعی نشده است و شایعات حکایت از این دارد که برند سامسونگ ؛ تنها قصد دارد این اسمارت فون تاشو را در کشور کره جنوبی با نام Galaxy Golden عرضه نماید.تا به حال خبری از عرضه این اسمارت فون تاشو به بازار جهانی در دسترس نیست.در انتها می خواهم نظر شما کاربران خوب گویا آی تی را جویا شوم.به نظر شما ؛ آیا خودتان سراغ خرید اسمارت فون تاشو می روید ؟!

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *