نخستین نسخه آزمایشی پلیر دوست داشتنی VLC برای ویندوز 8 عرضه شد

نخستین نسخه آزمایشی پلیر دوست داشتنی VLC برای ویندوز 8 عرضه شد
  • 1392/12/23
  • سهیل دارائی
  • 0

Capture

قطعا پلیر VLC جزء برترین و محبوب ترین پلیرها جهان است و آمار کاربرانی که از این پلیر محبوب استفاده می کنند رو به افزونی و رشد است.پس از رونمایی مایکروسافت از ویندوز 8 ؛ تا به حال خبری از وجود پلیر VLC بر روی اسن پبت فرم نشد و اکثر کاربران ویندوز 8 از این بابت نگران و ناراحت بودند.حتی شاید این ذهنیت پیش می آمد که پلیر VLC ویندوز 8 را فراموش کرده است و سازندگان پلیر VLC قصدی برای طراحی و ارائه این پلیر محبوب و قدرتمند بر روی پلنفرم ویندوز 8 ندارند !

Capture

حال انتظار ها به پایان رسیدند و سرانجام پس از سپری شدن مدت مدیدی ؛ سازندگان پلیر VLC آستین های خود را بالا زده اند و نسخه ای آزمایشی را برای ویندوز 8 منتشر ساخته اند.طبق ادعای آن ها ؛ این نسخه آزمایشی از پلیر VLC ؛ بر روی پلتفرم ویندوز 8 کاملا ساپورت و پشتیبانی می گردد.همینک در ویندوز استور نیز ؛ شما شاهد وجود نسخه آزمایشی پلیر VLC خواهید بود.البته به یاد داشته باشید که خودِ ویندوز 8 دارای پلیر ویدئویی خوبی است اما اگر به دنبال اجرای همه فرمت های تصویری در ویندوز 8 هستید ؛ پلیر VLC بهترین انتخاب برای شماست و از آن هرگز سیر نمی شوید ! گفتنی است که این پلیر محبوب ؛ حتی فرمت هایی چون Ogg,FLAC و MKV را نیز ساپورت و پشتیبانی می نماید.

vlc-logo

حتما ماجرای چاقوی سوئیسی را می دانید ؟! پلیر VLC در جهان پلیر های فایل های ویدئویی به این نام شهرت یافته است ! جالب است بدانید که رابط کاربری نسخه آزمایشی پلیر VLC تطابق کاملی با طراحی مترو و کاشی‌های زنده موجود بر روی صفحه آغازین دارد.همان طور که از نام این پلیر معلوم است ؛ این نسخه آزمایشی بوده است و ممکن است هنوز از ثبات و پایداری لازم برخوردار نباشد.لازم به ذکر است که ؛  نسخه آزمایشی پلیر دوست داشتنی VLC ؛ از دستگاه هایی که از ویندوز آرتی برپایه پردازنده‌های ARM بهره مند می باشد ؛ همانند سرفیس 2 مایکروسافت ؛ پشتیبانی به عمل نمی آورد.

» منبع : theverge «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *