اسمارت فون Galaxy S5 چه قیمتی دارد ؟!

اسمارت فون Galaxy S5 چه قیمتی دارد ؟!
  • 1393/1/3
  • سهیل دارائی
  • 0

چندی پیش بود که برند سامسونگ دو اسمارت واچ ( ساعت هوشمند ) جدید خود را در مراسمی با نام های Gear 2 و Gear fit در کشور تایوان عرضه نمود.در همین مراسم بود که ؛ این برند کره ایدر رابطه پرچمدار جدید خود ؛ Galaxy S5 نیز برای حاضران صحبت های مهمی داشت ! گویا در این مراسم سامسونگ جزئیاتی از قیمت تمام شده و زمان عرضه اسمارت فون Galaxy S5 را اعلام نموده است.اسمارت فون Galaxy S5 قرار است با قیمتی معادل 748 دلار ( با احتساب هر دلار 3000 تومان ؛ این اسمارت فون به پول ما می شود 2.244.000 تومان ) عرضه شود.

Capture

البته این قیمت تنها برای ورژن 16 گیگابایتی این اسمارت فون نو ظهور است و ورژن 32 گیگابایتی اسمارت فون Galaxy S5 برای خریدارانش 781 دلار ( با احتساب هر دلار 3000 تومان ؛ اسن اسمارت فون به پول ما می شود 2.613.000 تومان ) آب می خورد ! اگر این قیمت های اعلام شده را با پرچم دار قبلی برند سامسونگ که  Galaxy S4 نام داشت قیاس کنیم به این نتیجه می رسیم که ؛ پرچم دار جدید برند سامسونگ ( یعنی اسمارت فون Galaxy S5 ) در زمان عرضه اش قیمتی پایین تر از  Galaxy S4 دارد.

Capture

جالب است بدانید که ؛ اسمارت فون Galaxy S5 در اکثر اپراتور های برجسته تایوان ؛ پیش فروش شده است و این روند هنوز ادامه دارد.گویا یازدهم ماه آوریل میلادی زمان عرضه رسمی این پرچم دار می باشد.یکی از نکات جالب هم این است که هر شخصی که اسمارت فون Galaxy S5 را پیش خرید کند ؛ از سوی برند سامسونگ هدیه ای را دریافت می کند ؛ البته هنوز نمی دانیم که این هدیه در نظر گرفته شده چیست ! آن طور که برند سامسونگ اعلام داشته است ؛ گویا ورژن 16 گیگابایتی اسمارت فون Galaxy S5 قرار ایت در رنگ های سیاه ؛ سفید و آبی عرضه گردد.همچنین ورژن 32 گیگابایتی آن نیز ؛ در رنگ های سیاه ؛ سفید و طلایی عرضه خواهد شد.

Capture

گویا اپراتور های واقع در کشور تایوان ؛ مجهز به  فناوری نسل چهارم ارتباطات موبایل ( 4G network ) می باشند ؛ بنابراین اسمارت فون Galaxy S5 در این کشور با پروسسور ( پردازنده ) Snapdragon 801 عرضه می گردد.

» منبع : sammobile «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *