نرم‌افزار یاهو میل برای اندروید به روز رسانی شد

نرم‌افزار یاهو میل برای اندروید به روز رسانی شد
  • 1393/2/28
  • بهراد جاود
  • 0

کمتر از یک ماه پس از انتشار نسخه جدید یاهومیل برای iOS، دیروز نرم‌افزار یاهومیل برای اندروید نیز به روزرسانی شد. بنابراین می‌توانید همین حالا نسخه جدید یاهو میل برای اندروید را از گوگل پلی دانلود کنید.

Yahoo

درست مثل نسخه جدید یاهومیل برای iOS، نسخه جدید اندروید این نرم‌افزار نیز نه تنها اینباکس یاهو میل‌تان را به شما نشان می‌دهد، بلکه یک نوار بالایی هم دارد که شامل سه آیکن میل، همه داستان‌ها و رخدادهای امروز می‌شود ( لبته در نسخه iOS این نوار در پایین صفحه قرار دارد). در تب اول نرم‌افزار نیز چیزی تغییر نکرده است.

تب دوم دارای یک «جریان اخبار شخصی‌سازی شده» است که همه چیز «از اخبار مربوط به هنرپیشه‌ها گرفته تا آخرین اخبار سیاسی» را به شما نشان می‌دهد. تب سوم هم هوای محلی، نتایج مسابقات ورزشی، تیتر اخبار ( بله! دوباره ) و همین‌طور عکس‌ها و ویدیوهای محبوب از طریق فلیکر را شامل می‌شود.

یاهو گفته «اضافه کردن ویژگی‌های منحصر به فرد برای اندروید» کمی زمان برد. متاسفانه این شرکت حرف زیادی در این مورد نزده جز اینکه کاربران می‌توانند به راحتی با یک سوایپ (حرکت سریهع انگشت) به چپ یا راست بین این سه تب حرکت کنند.

شرح تغییرات کامل نرم‌افزار یاهو میل نسخه 4.0.2 برای اندروید:

  • یک به روز رسانی بزرگ! نرم‌افزار یاهو میل اکنون به بخش اخبار، جست‌وجو و تصاویری از هوای امروز، نتایج مسابقات ورزشی، ویدیوهای محبوب، News Digest و چندین ویژگی‌ جدید دیگر مجهز شده است. همه اطلاعات مورد نیاز خود را در یک نرم‌افزار جامع به دست آورید. ( نکته: این تغییرات طی چند هفته آینده برای گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد شد )
  • بهبود عملکرد و ثبات
  • رفع باگ‌های قبلی

مورد اول از موارد بالا جالب توجه است. پست وبلاگ یاهو اینگونه عنوان می‌کند که بخش‌های اخبار و امروز « تا چند روز دیگر » برای دیوایس‌های تحت پوشش عرضه می‌شود در حالی که شرح تغییرات نرم‌افزار که در بالا مطالعه کردید صحبت از « چند هفته آینده » می‌کند. ما اینطور تصور می‌کنیم که شرح تغییرات نرم‌افزار کمی تاریخ گذشته است.

دانلود: یاهو میل – برای اندروید

مرجع: thenextweb

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *