برند Apple بیشترین سهم بازار ایالات متحده را دارد، اندروید برترین سیستم عامل شد!

برند Apple بیشترین سهم بازار ایالات متحده را دارد، اندروید برترین سیستم عامل شد!
  • 1393/4/13
  • بهرام مرتاضی
  • 0

ComScore اعداد و ارقامی در رابطه با اشتراک سهم بازار ایالات متحده به دست آورده است، این شرکت اطلاعاتی را به دست آورده که Apple را به عنوان دارنده بیشترین سهم بازار ایالات متحده نشان می دهد، در حالی که اندروید برترین سیستم عامل این کشور است.

طبق محاسبات comScore تقریباً 169 میلیون نفر از دارندگان گوشی همراه از نوع گوشی همراه هوشمند استفاده می کنند که این تقریباً 70 درصد کل دارندگان گوشی همراه را شامل می شود.

 

Apple

 

Apple مدعی 41.9 درصد از این کاربران است، در حالی که Samsung از این سهم 27.8 درصد را در اختیار دارد. LG با 6.5 درصد، Motorola با 6.3 درصد و HTC با 5.1 درصد در رده های بعدی هستند. از منظر تعداد دستگاه اختلاف بین دستگاه های Samsung و Apple قابل ملاحظه است؛ Apple از زمانی که در ایالات متحده وارد عرصه سخت افزار شده پادشاهی می کند. Samsung در رقابت دستگاه های اندرویدی با فروش حداقل 22 درصد بیشتر از هر سازنده ی دستگاه اندرویدی از همه برتر است.

اگر چه داستان سهم اشتراک سیستم عامل چیز دیگری است. اندروید 52.1 درصد کل بازار را در اختیار دارد. در حالی که Apple 41.9 درصد از سیستم عامل های بازار را در اختیار دارد. Microsoft و BlackBerry و Symbian به ترتیب هر کدام با 3.4 و 2.3 و 0.1 درصد در رده های بعدی هستند.

اگر شما می خواهید بدانید که کدام برنامه های کاربردی عنوان برترین را در گوشی های هوشمند دارند باید بگوییم که comScore همچنین 15 برنامه کاربردی اول را معرفی کرده است که از جمله آن می توان به Facebook، Google Play Store، Youtube، Google Search و Pandora Radio به عنوان 5 برنامه کاربردی اول اشاره کرد. با استفاده از لینک منبع زیر می توانید سایر اطلاعات comScore را ببینید.

لینک comScore

لینک منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *