به زودی C199 هوآوی با قابی فلزی خواهد آمد!

به زودی C199 هوآوی با قابی فلزی خواهد آمد!
  • 1393/5/4
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 1

گزارشاتی به دست آمده است که اسمارت فون C199 برند هوآوی با روکشی فلزی، گواهینامه خود را از پایگاه چینی TENNA گرفته است.

این محصول تازه با صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 720 پیکسل و با چیپ پردازنده اختصاصی هوآوی HiSilicon Kirin 920 عرضه می شود.

gsmarena_001

پردازنده این اسمارت فون بر پایه تکنولوژی big.LITTLE ARM طراحی شده که مجهز به چهار هسته Cortex-A15 و چهار هسته ضعیف تر Cortex-A7 به همراه کارت گرافیک Mali-T628 MP4 می باشد.

دو گیگابایت حافظه رم و 12 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون نو ظهور است.لازم به ذکر است که هوآوی ازسیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت در این اسمارت فون استفاده خواهد کرد.

gsmarena_003

دوربین اصلی این اسمارت فون 13 مگاپیکسلی است و دورین 5 مگاپیکسل دیگری نیز به عنوان دوربین دوم در آن به کار رفته است.این اسمارت فون از ارتباطات GSM و CDMA نیز پشتیبانی می کند، همچنین دو نسخه LTE نیز در راه اند که یکی نسخه بین المللی و دیگری نسخه مربوط به شرکت مخابرات چین می باشد.

gsmarena_002

از تصاویر به دست آمده از این اسمارت فون، لوگو حک شده شرکت مخابرات چین در کاور پشتی جلب توجه می کند، بنابراین می توان نتیجه گرفت عرضه این اسمارت فون از کشور چین و با قیمت 320 دلار (240 یورو) آغاز شود، هر چند هنوز در مورد قیمت آن اطلاعات کاملی در دست نیست.

[ منبع : gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *