تقلب HTC از روی دست مایکروسافت! تبلت نکسوس HTC کاوری مشابه سرفیس پرو خواهد داشت!

تقلب HTC از روی دست مایکروسافت! تبلت نکسوس HTC کاوری مشابه سرفیس پرو خواهد داشت!
  • 1393/6/11
  • سهیل دارائی
  • 2

همان طور که پیش تر در گویا آی تی پیرامون تبلت جدید سری نکسوس گوگل خواندید، کارِ ساخت آن به برند HTC محول شده است. به نظر می رسد که گوگل قصد دارد رونمایی از این تبلت جدید را با رونمایی رسمی از سیستم عامل اندروید L همزمان کند!

Capture

وجود اندورید L روی این تبلت از طرفی و وجود یک کاور مشابه به کاور سرفیس پرو مایکروسافت نیز از طرفی دیگر بر جذابیت های تبلت نکسوس ساخت HTC خواهد افزود. تا به حال اطلاعاتی به دست آمده است که نشان می دهد این کاور جدید عملکردی مشابه به اسمارت کاور ساخت برند اپل خواهد داشت. صاحبان این تبلت با این کاور می توانند تبلت را در زوایای گوناگون به راحتی هرچه تمام تر مورد استفاده قرار دهند.

سمت جلویی این کاور، مشابه به کاور سرفیس پرو مایکروسافت بوده و از یک صفحه کلید QWERTY بهره می برد. تا به اینجا تمام ویژگی ها مشابه به کاور سرفیس پرو بود، اما بشنوید از ویژگی جالبی که HTC در این کاور جدید استفاده نموده است.

کاور تبلت نکسوس ساخت HTC، از طریق اتصال بلوتوث ۴ به تبلت از تماس مستقیم آن به تبلت جلوگیری می کند و راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورد. اگر نگران شارژ این کاور هستید، باید این نکته را اضافه کنیم که قرار است یک باتری ۴۵۰ میلی آمپرساعتی قدرت آن را تامین نماید. با وجود درگاه میکرو USB تعبیه شده برای این کاور شما باتری آن را می توانید به راحتی شارژ نمایید.

» منابع : androidpolice و theverge و mymeedia «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *