قیمت تلفن هوشمند Oppo U3 به بیرون درز کرد و احتمال دارد فردا معرفی گردد

قیمت تلفن هوشمند Oppo U3 به بیرون درز کرد و احتمال دارد فردا معرفی گردد
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 1

یک هفته قبل بود تلفن هوشمند Oppo U3 در TENAA که معادل چینی FCC است، گواهی تایید را دریافت کرد و برخی مشخصات آن هم به بیرون درز کرد. در حال حاضر این محصول میخواهد با ۹ میلیمتر ضخامت اولین موبایلی باشد که مجهز به دوربینی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۴ برابری است. در برخی از شایعات منتشر شده توسط لو دهنگان اطلاعات تکنولوژی و فناوری، در توییتر تعدادی از مشخصات این دستگاه اعلام شد و این در حالی است که بر اساس شایعات دیگر گفته شده این تلفن هوشمند ۸ میلیمتر ضخامت خواهد داشت. البته بر طبق شایعات جدید هیچگونه اشاره ای به قابلیت بزرگنمای اپتیکال نشده است.

امروز هم توییتی منتشر شده که خبر از قیمت موبایل مورد بحث می دهد. بنا به اعلام منبع این توییت قیمت تلفن هوشمند Oppo U3 تقریبا ۴۵۱ دلار است. یکی از لو دهندگان در توییتر برخی از مشخصات دستگاه یاد شده را تایید کرده که می توان به صفحه نمایشی ۵/۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل آن اشاره نمود.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

lf

بنا به شایعات منتشر شده پردازنده این محصول ساخت شرکت مدیاتک و ۸ هسته ای بوده و فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱/۷ گیگاهرتز تنظیم شده و نیز از فناوری ۶۴ بیتی بهره خواهد برد. دو گیگابایت حافظه رم پردازشی و نیز ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از سایر مشخصات این دستگاه است که قبلا هم چنین مشخصاتی در بین شایعات مربوط به محصول مورد بحث، دیده می شد.

Oppo U3 همچنین به احتمال زیاد از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو دستگاه بهره خواهد برد. وزن این دستگاه هم ۱۸۰ گرم اعلام شده که ۲۰ گرم از HTC One M8 سنگین تر است. در این محصول همچنین احتمالا از فناوری شارژ سریع به نام VOOC استفاده خواهد شد.

اتتظار می رود این تلفن هوشمند امروز یا فردا و در کشور چین معرفی گردد. البته این زمان دقیق نیست ولی تقریبا مطمئن هستیم که طی امروز یا فردا و حتی شاید امشب شاهد رونمایی از دستگاه مورد بحث باشیم.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *