پرچمدار جدید شرکت HTC اول مارس معرفی می شود

پرچمدار جدید شرکت HTC اول مارس معرفی می شود
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

امروز در گویا آی تی روز لو رفتن اطلاعات پرچمداران بود! ابتدا در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ برایتان نوشتیم. سپس در مورد پرچمدار آینده ال جی یعنی LG G4 اطلاعاتی را منتشر کردیم. بعد از آن خبری از Xperia Z4 که پرچمدار جدید سونی خواهد بود را برایتان به رشته تحریر در آوردیم و هم اکنون هم خبری در مورد پرچمدار آینده HTC به دستمان رسیده.

تا پیش از این انتظار داشتیم در اواسط ماه ژانویه منتظر معرفی نسل جدید پرجمدار HTC باشیم. اما پس از اینکه ایمیلی در سایت های خبری منتشر شد که منبع آن HTC نبود، توجهات را به خود جلب کرد و در آن بیان شده که معرفی این دستگاه در روز اول ماه مارس صورت می پذیرد و این یعنی در نمایشگاه MWC بارسلون. اگر بیاد بیاوریم که تلفن هوشمند پرچمدار کنونی اچ تی سی در روز ۲۵ مارس معرفی شد و پس از مدت کوتاهی هم به بازارها عرضه گشت، می توان تا حد زیادی صحت ایمیل منتشر شده که در بالا گفتیم را تایید نماید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

تصویر دعوتنامه ای که منتشر شده دارای یک پس زمینه با طرح کیهانی است و چیزی جز عبارت utopia in progress توجه را آنچنان جلب نمی نماید. در کنار این موارد احتمالا اشاره ای به نسل جدید دوربینی که قرار است در این محصول بکار رود شده که شاید یکی از ویژگی های جدید آن قابلیت بزرگنمایی اپتیکال باشد. همانند تلفن هوشمند Desire 826 که اخیرا معرفی شده، انتظار داریم تا در جلو پرچمدار جدید HTC هم شاهد حضور یک دوربین التراپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس های تصویری با کیفیت باشیم.

مانند همیشه باز هم HTC در بارسلونا تلفن هوشمند جدیدش را که پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت خواهد بود معرفی می کند و تا آن روز باید منتظر بمانیم. در زیر می توانید تصویر کامل دعوتنامه اشاره شده در مطلب را ببینید.

HTC-MWC-Save-the-Date-full

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *