Wei Yan Sofia تلفن هوشمندی که با بوت دوگانه ویندوز ۱۰ و اندروید ۵ را اجرا می کند [شایعه]

Wei Yan Sofia تلفن هوشمندی که با بوت دوگانه ویندوز ۱۰ و اندروید ۵ را اجرا می کند [شایعه]
  • 1393/11/20
  • مجتبی
  • 4

بارها تصاویر منتشر شده از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل را در گویا آي تی منتشر کرده ایم، و مشخص است که این سیستم عامل هم اکنون در مرحله توسعه است. شایعات جدیدی منتشر شده که اعلام می کند یک شرکت چینی دیگر بلند پروازی جالبی کرده و بر روی دستگاهی کار می کند که سیستم عامل آن ویندوز ۱۰ مخصص موبایل است و جالب تر اینجاست که این تنها سیستم عامل دستگاه یاد شده نخواهد بود!

وب سایت GizmoChina گزارش داده، تلفن هوشمند Wei Yan Sofia فرار توسط شرکت Wei Yan تولید شود و نیز تصاویر و جزئیاتی را از این محصول منتشر کرده. در واقع تصاویر از طریق شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ چینی محبوب Weibo به بیرون درز پیدا کرده بود. دستگاه مورد بحث ظاهرا علاوه بر نسخه ۱۰ ویندوز مخصوص موبایل می تواند اندروید ۵ را هم اجرا نماید. قابلیت پشتیبانی از دستگاهی با بوت دوگانه نیز توسط شرکت اینتل مورد تایید قرار گرفته که حدودا یک سال پیش این تاییده بیان شد. بنابر این امکان تولید محصولی که قادر به بوت دو سیستم عامل مجزا در کنار یک دیگر باشد افزایش میابد.

از دیگر مشخصات شایعه شده از تلفن هوشمند Wei Yan Sofia می توان به صفحه نمایش FHD آن اشاره نمود که ۵ اینچی است. دوربین اصلی دستگاه در پشت ۱۳ مگاپیکسلی است و نیز از یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی بهره می برد. این محصول قرار است بر طبق شایعات با دو گیگابایت حافظه رم پردازشی عرضه گردد و حافظه داخلی ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای آن هم ۳۲ گیگابایت در مدل خواهد بود. همچنین مغز متفکر تلفن هوشمند مورد بحث چیپست ارزان SoFIA که توسط اینتل تولید گشته، خواهد بود. این بدان معنی است که ظاهرا با یگ گوشی اقتصادی و خوش قیمت مواجه خواهیم شد.

Wei Yan در حال حاضر اولین شرکتی است که اقدام به ساخت تلفن هی هوشمندی با قابلیت بوت دو سیستم عامل نموده است. سال گذشته یکی از تولیدکنندگان داخلی هند به نام Karbonn قرار بود موبایل هایی را آماده کند که دو سییستم عامل ویندوز و اندروید را همزمان اجرا خواهد کرد. همچنین در کنار این شرکت هوآوی هم به دنبال این ایده است.

شما در ایباره چه فکری میکنید؟ آیا عرضه یک تلفن هوشمند با مشخصات سخت افزاری مناسب و قیمت خوب و نیز قابلیت مهم بوت دو سیستم عامل همزمان، با موفقیت همراه خواهد شد و مورد پسند مشتریان قرار میگیرد؟ لطفا دیدگاه خود را با گویا آي تی و سایر کاربران به اشتراک بگزارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. خیلی شیک و زیبا طراحی شده اگه واقعا از ویندوز ده و اندروید ۵ پشتیبانی کنه می تونه از رقابت باگوشیای دیگه جلوبزنه البته این نظرشخصی خودم

  2. البته اگر نظر بنده را بخواهید باید گفت که در کل این شایعه چندان قوی به نظر نمی آید و تصاویر ارائه شده نیز مشکوک به نظر می رسند.

    1. ایجاد شایعه یکی از روش های موثر و ارزان قیمت تبلیغات است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *