نسخه صورتی شیائومی Mi Note معرفی شد

نسخه صورتی شیائومی Mi Note معرفی شد
  • 1394/1/13
  • مبين
  • 1

همه گوشی های هوشمند برابر خلق نشده اند و ممکن است که آن ها مدل های مختلفی را تولید کنند. این روز ها گوشی های هوشمند در رنگ های متنوعی ساخته می شوند که از آنان استقبال فراوانی می شود چراکه رنگ تاثیر زیادی بر خریدار دارد.

شرکت چینی شیائومی گوشی هوشمند Mi Note خود را در نسخه صورتی معرفی کرد. همانطور که در تصاویری می بی نید پانل این دستگاه به رنگ صورتی تغییر یافته است. این مدل فقط در رنگ با مدل قبلی تفاوت دارد و تمامی مشخصات داخلی سخت افزاری آن هیچ تغییری نیافته است.

گوشی هوشمند Mi Note دارایصفحه نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچی دی از جنس گوریلا گلاس ۳ است. همچنین دارای پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 801 ورم ۳ گیگابایتی است، حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت بوده و با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء می باشد.

mi-note-pink-640x533

از دیگر مشخصات آن می توان به دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی OIS و دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی اشاره کرد، علاوه بر این از Wi-Fi a/b/g/n/ac  نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای یک باتری غیرقابل جایه جایی ۳,۰۰۰ mAh است. متاسفانه هنوز هیچ خبری درباره تاریخ عرضه آن به بازار منتشر نشده است.نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. رنگش فوق العاده لطیفه . و محصولات شیائومی واقعا خیلی سریع بازار چین رو گرفتن و الان دومین کمپانی پرفروش گوشی های هوشمند در چین هستش و بزودی جهانی می شن . حداقل خانم ها از این پینک می نوت استقبال می کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *