موتور جستجوی بینگ رابط کاربری تحت وب خود را برای کاربران اندروید و آیفون تغییر می دهد

موتور جستجوی بینگ رابط کاربری تحت وب خود را برای کاربران اندروید و آیفون تغییر می دهد
  • 1394/1/22
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم برای مشاهده وب سایت Bing.com از مرورگر موبایل اندرویدی یا iOS خود استفاده می کنید، بزودی شاهد تغییراتی در رابط کاربری این موتور جستجو خواهید بود. در صفحه اصلی وب سایت مورد اشاره، با سوایپ کردن از پایین به بالا، می توانید مهم ترین مطالب روز را مشاهده کنید. همچنین شاهد بخشی با رنگ جدید شفاف در صفحه اصلی سایت خواهید بود. با تپ کردن بر روی عنوان تصویر روز که با عبارت Image of the Day مشخص شده، می توانید کارت هایی را ببینید که اطلاعات بیشتری را در مورد آن تصویر به شما نمایش می دهد.

دسترسی به بخش Bing Rewards نیز به سادگی و با کلیک بر روی لینکی که برای این بخش در نظر گرفته شده امکانپذیر است. در این بخش می توانید هر آنچه در مورد اکانت خود نیاز دارید را مشاهده نمایید. کارت های دیگری هم وجود دارند که به شما اجازه می دهند تنظیمات جستجوی امن دلخواه خود را اعمال کنید. در نهایت لینکی برای ارسال بازخورد وجود دارد که از طریق آن می توانید نقطه نظرات و پیشنهادات و یا هر مورد دیگری را برای مایکروسافت ارسال نمایید.

با رابط کاربری جدیدی که مایکروسافت برای موتور جستجوی خود یعنی بینگ ایجاد نموده، میتوان تجربه کاربری بسیار خوبی را با ابزارهای مورد نیاز هر کاربر داشت. اکنون ابزارها و مواردی که بیشتر کاربران آنها را دوست دارند به سادگی از طریق گوشی های موبایل در دسترس آنها و در واقع در زیر انگشتان آنهاست. حتی اگر از افرادی هستنید که از گوگل برای جستجوهای روزانه خود بهره می برید، بد نیست حالا نگاهی هم به Bing.com بیاندازید و از طریق دستگاه اندرویدی یا iOS خود، کار با این موتور جستجو را تجربه نمایید. همانطور که اشاره کردیم حالا در صفحه اصلی این وب سایت از طریق گوشی می توانید به بخش جستجو در وب، بخش مطالب مهم روز و نیز تمامی تنظیمات مرتبط با حساب کاربری خود براحتی دسترسی داشته باشید. در زیر می توانید تصاویر رابط کاربری تحت وب جدید بینگ را برای کاربرانی که با گوشی اندرویدی یا آیفون این وب سایت را میبینید، مشاهده کنید.

Popular-Now.jpg

Rewards-and-Settings.jpg

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *