جزئیات انتشار GTA 5 برای پی سی توسط راک استار تایید شد

جزئیات انتشار GTA 5 برای پی سی توسط راک استار تایید شد
  • 1394/1/25
  • مبين
  • 2

گیمرهای پی سی بدون شک در حال انتظار برای گرفتن بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۵ در دستان خود هستند. انتشار این بازی برای پی سی تاریخ ۱۴ آوریل اعلام و برنامه ریزی شده است اما زمان دقیق آن معلوم نبود خبر خوب این است که راک استار در صفحه توییتر خود زمان آن را تایید کرده است.

باتوجه به توسعه دهنده گان این بازی در تاریخ ۱۴ آوریل برای پی سی در ساعت ۱۲:۰۰ به وقت ایالات متحده آمریکا نیز در دسترس خواهد بود و این بازی برای پیش خرید روز گذشته یعنی دوشنبه ۱۳ آوریل در ساعت ۷:۰۰ در ردسترس قرار گرفته است.

gtav_details09122014_005-640x359

گیمرها به زودی این انتظار را به پایان می رسانمد و خبر خوبی که راک استار برای آن ها اعلام کرده است این بوده که بازی GTA 5 از وضوح ۴K پشتیبانی خواهد کرد. هفته گذشته بود که توسعه دهنده گان مشخصات سخت افزاری مورد نیاز این بازی را برای کامپیوتر منتشر کردند که شامل پردازشگر گرافیکی AMD HD 7870 یا NVIDIA GTX 760 و رم ۲ گیگابایتی است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. با سلام جووون مادرتون بدین این بازی رو دیگه . رفتم یه سیستم بستم فقط کیسش ۳۶۰۰ پولش شد باور میکنی فقط واس این بازی سیستم خریدم!!! تاریخ دقیقی که تو ایران میاد کی هست؟

    1. سلام دوست عزیز بله بازی زیبا و پرهیجانی هستش.
      والا تاریخ دقیقش که کی توی ایران میاد هنوز مشخص نیست ولی ایشالا تا ماهه آینده میرسه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *