شایعه رونمایی شیائومی از Mi5 در ماه نوامبر

شایعه رونمایی شیائومی از Mi5 در ماه نوامبر
  • 1394/3/6
  • مهدي ده نبي
  • 0

گروهی از افراد چینی با نام Weibo Leakers به تازگی اطلاعاتی را در مورد پرچمدار جدید شرکت شیائومی با نام Mi5 در اختیار خبرنگاران گذاشته اند. طبق شایعات٬ این تلفن هوشمند در اوایل ماه نوامبر رونمایی خواهد شد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد Mi5 با شما در میان بگذاریم.

۱

پردازنده پرچمدار جدید شیائومی که ساخته شرکت کوالکام است٬ Snapdragon 820 خواهد بود و در کنار آن٬ از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Quad-Hd ٬ ۵ گیگابایت رم LPDDR4 ٬ دوربین ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی٬ سنسور اثر انگشت و پورت USB-C بهره می برد که تمامی این موارد٬ در بدنه ای با ضخامت تنها ۵.۱ میلیمتر گنجانده خواهند شد.

پردازنده Snapdragon 820 به محصول جدید شیائومی این اجازه را خواهد داد تا از فناوری اثر انگشت ساخت شرکت کوالکام استفاده کند. در این تلکنولوژی٬ دیگر خبری از دکمه اضافه برای گنجاندن سنسور در آن نخواهد بود.

۳

تیم منتقل کننده شایعه٬ دلیل اعلام ماه نوامبر را روند تولید پردازنده کوالکام ذکر کرده اند. در ابتدا٬ مسئولان شیائومی قصد داشتند تا Mi5 را در تابستان عرضه نمایند. اما سپس٬ تصمیم گرفتند تا منتظر محصول جدید شرکت آمریکایی کوالکام بمانند تا با قرارگیری آن در محصول جدید خود٬ توانایی رقابت با سایر تلفن های هوشمند را از دست ندهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *