تاریخ عرضه آیفون ۶ اس ممکن است ۳ مهر ماه باشد

تاریخ عرضه آیفون ۶ اس ممکن است ۳ مهر ماه باشد
  • 1394/3/21
  • مبين
  • 0

اویل این هفته خبرهایی در مورد دوربین جدید ۱۰۸۰p FaceTime HD آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس شنیدیم و اکنون جزئیاتی از تاریخ عرضه آیفون ۶ اس نیز منتشر شده است. با توجه به خبری که در Mobile News منتشر شده است آن ها یک ایمیل داخلی از شرکت مخابراتی تلفن همراه وودافون دریافت کرده اند که تاریخ عرضه آیفون ۶ اس را ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (۳ مهر ۹۴) اعلام کرده اند.

این سایت در ادامه خبر خود اعلام کرده است که وودافون پیش فروش آیفون ۶ اس را از ۱۸ سپتامبر آغاز می کند پس اگر این تاریخ درست باشد شرکت اپل در ۱۴ یا ۱۵ سپتامبر آن را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

انتظار می رود که آیفون ۶ و آیفون ۶ اس پلاس همان طراحی موجود گوشی ها را داشته باشند اگرچه شایعه شده است که ۶ اس  دارای ثفحه نمایش ۱۰۸۰p و ۶ اس پلاس داریا صفحه نمایش  Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

انتظار می رود که این گوشی های هوشمند دارای پردازنده A9 اپل و رم بالاتری نسبت به نسخه های قبل داشته باشند و همچنین دارای طیف وسعی از گزینه های حافظه ذخیره سازی از ۱۶ گیگابایت تا ۱۲۸ گیگابایت باشند.

اگر شایعات صحت داشته باشند دوربین جلوی دستگاه ۱۰۸۰p FaceTime است و انتظار می رود که دوربین پشتی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی به روزرسانی شود. علاوه بر این هر دو نسخه دارای iOS 9 که دو روز پیش معرفی شد خواهند بود. به محض انتشار جزئیات بیش تر درباره تاریخ انتشار ما شما را در گویا آی تی مطلع خواهیم کرد.

منبع : [Macworld]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *