اندروید؛ جدول پخش سریال های خارجی در حال پخش

اندروید؛ جدول پخش سریال های خارجی در حال پخش
  • 1394/5/1
  • پرهام
  • 2

با شبکه ای به نام اینترنت افراد علاوه بر تماشای سریال های تلوزیونی داخلی، سریال های بین المللی و خارجی را نیز دنبال می کنند. اما یکی از نکات قابل توجه پیرامون این سریال ها، تعداد فصل و قسمت های زیادشان است. از آنجایی که کاربران قسمت های این سریال ها را از تلوزیون نمی بینند و از اینترنت دانلود می کنند، ممکن است از جدول پخش سریال های متعددشان عقب بمانند.

در این مقاله قصد داریم شما را با اپلیکیشن Show Tracker جهت حل مشکل مذکور آغاز نمایید. با گویا آی تی همراه شوید.

Show Tracker یک اپلیکیشن اندرویدی رایگان است که به شما امکان مشاهده جدول پخش سریال های روی ایر (تاریخ و زمان پخش) را می دهد. این اپلیکیشن همچنین شامل بیوگرافی بازیگران، لیست قسمت ها و اطلاعات دیگر از هر سریال تلوزیونی خارجی است.

برنامه را از فروشگاه دریافت و نصب نمایید. سپس می توانید به کمک دکمه + در بالای صفحه به جست و جوی سریال هایی که دنبال می کنید بپردازید. پس از انتخاب سریال های مورد نظر می توانید اطلاعاتی از قبیل تاریخ پخش قسمت گذشته و آینده را در اختیار داشته باشید. همچنین امکان افزودن سریال هایی که به طور کامل پخش شده اند و شما هم اکنون آن ها را می بینید را نیز به شما می دهد.

منوی کاربری برنامه دارای سه پنل است که می توانید بین آن ها اسلاید بکشید و جابجا گردید؛ بخش Recents تمام قسمت هایی که اخیرا پخش شده اند قرار دارند. در پنل Shows تمام سریال هایی را که افزوده اید قرار دارند و با رفتن به داخل هر کدام می توانید اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشید.

در بخش Upcoming نیز قسمت هایی که به زودی پخش می شوند را می بینید.لازم به ذکر است که پنل Show اطلاعات کاملی از قبیل زمان پخش قسمت قبلی و آخرین قسمت پخش شده را شامل می شود.

۰۲

با رفتن به داخل هر سریال، می توانید اطلاعات کاملی در زمینه فصل و اپیزودها در اختیار داشته باشید. در پنل Shows همچنین یک نوار پیشرفت تعبیه شده است که نشان می دهد چقدر از هر سریال ها تماشا کرده اید؛البته برای دقیق بودن آمار این نوار باید فصل و قسمت هایی را که دیده اید در آن تیک بزنید.

با باز کردن منوی کشویی سمت چپ می توانید آمار دراز مدتی از میزان تماشای سریال های تلوزیونی خود در طولانی مدت را مشاهده کنید. همچنین منوی تنظیمات برنامه نیز در همین قسمت تعبیه شده است.

می توانید نحوه چینش سریال ها ( الفبایی، تعداد قسمت ها و..) را مشخص کنید. همچنین می توانید پیشوندهایی نظیر The و And را از اول همه سریال ها حذف کنید. همچنین می توانید تعداد قسمت های گذشته و آینده که توسط اپلکیشن نشان داده می شود را تعیین کنید.

در نهایت می توان گفت که اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص سریال های تلوزیونی برون مرزی هستید، و همچنین از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، Show Tracker می تواند یک ابزار بسیار کاربردی برایتان باشد. تنها قابلیتی که کمبودش در برنامه احساس می شود، قابلیت آلارم یا همان هشدار برای زمانی که قسمتی خاص از سریال پخش می شود باشد. امیدواریم این قابلیت نیز در ورژن های جدید برنامه افزوده گردد.

لینک دانلود برنامه Show tracker از فروشگاه گوگل پلی

منبع:‌ Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *