ادعاهای جدید بنچمارک آیفون ۶ اس خبر از وجود رم ۲ گیگابایتی را می دهد

ادعاهای جدید بنچمارک آیفون ۶ اس خبر از وجود رم ۲ گیگابایتی را می دهد
  • 1394/5/26
  • مبين
  • 0

هفته گذشته با توجه به بنچمارکی که Geekbench 3 انجام داد گوشی هوشمند آیفون ۶ اس دارای رم ۱ گیگابایتی بود. با این حال با توجه به بنچمارک های جدید رم ۲ گیگابایتی برای دستگاه پیشنهاد می شود البته این خبر هنوز از شایعه دور نیست و ممکن است که این اتفاق رخ ندهد.

علاوه بر این پردازنده A9 که دارای سه هسته است در آیفون ۶ اس نیز تایید شده است. البته لازم به ذکر است که در دستگاه های آیفون ۶  و آیفون ۶  پلاس از پردازنده A8 که دو هسته ای بود استفاده شده است. بر خلاف گوشی های هوشمند اندرویدی که از پردازنده های چهار هسته یا و هشت هسته ای استفاده می کنند آیفون باور دیگری را دارد و همچنین کنترل کامل را در سخت افزاها و همچنین نرم افزار ها نیز دارد.

iphone-6sهردوی این بنچمارک های منتشر شده هنوز تایید نشده اند اما اگر واقعیت داشته باشند بسیار خوب خواهد بود چراکه اپل آپدیت بزرگی را روی دستگاه انجام داده است. تاکنون برخی از شایعات را درباره دو گوشی هوشمند جدید اپل یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس منتشر شده است  که باتوجه به شایعات آیفون ۶ اس دارای صفحه نمیاش ۴٫۷ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیسکل است و گفته شده است که آیفون ۶ اس پلاس نیز دارای صفحه نمایش Quad HD با وضوح  ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل نیز می باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *