سامسونگ اندروید مارشملو را در اوایل سال ۲۰۱۶ برای دستگاه های خود دریافت می کند

سامسونگ اندروید مارشملو را در اوایل سال ۲۰۱۶ برای دستگاه های خود دریافت می کند
  • 1394/5/30
  • مبين
  • 0

همانطور که اطلاع دارید چند روز پیش اندروید M یا همان اندروید ۶٫۰ با نام مارشملو توسط گوگل معرفی شد. حال نوبت به آن رسیده است که شرکت های سازنده گوشی های هوشمند آپدیت نرم افزاری آن را دریافت کنند از آنجا که شرکت گوگل نسخه رسمی ااندروید مارشملو را در پاییز سال جرای منتشر می کند قرار بر این شده که سامسونگ در اوایل سال جاری ۲۰۱۶ نیز آن را برای دستگاه های پرچم دار خود نیز دریافت کند.

این خبر باتوجه به گزارشی است که توسط YouMobile منتشر شده است و طبق آن دستگاه های سامسونگ در اوایل سال جاری نیز آپدیت مارشملو را دریافت می کنند چراکه سامسونگ زودتر از آن دستگاه جدیدی را برای معرفی ندارد و به نظر می رسد که همه دستگاه های فعلی سامسونگ شرایط دریافت آن را نیز خواهند داشت.

android_marshmallow

 

برای شروع انتظار می رود که پرچم دارهای فعلی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس که به تازگی معرفی شده اند این به روزرسانی را دریافت می کنند و پس از آن به احتمال زیاد دستگاه های سال ۲۰۱۳ این شرکت واجد شرایط این آپدیت هستند که شامل گلکسی نوت ۴، گلکسی نوت ۴ Duos و گلکسی نوت اج نیز می شود و در آینده ای نزدیک دیگر دستگاه ها شامل گلکسی آلفا و گلکسی تب این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

با این وجود نمی توان این خبر را حقیقی دانست اما قطعا این مشخص است که شرکت سامسونگ پرچم دارهای خود را به اندروید مارشملو به روزرسانی می کند. اگر چه تاریخ دقیقی برای آن مشخص نیست اما انتظار می رود که در اوایل سال ۲۰۱۶ نیز این آپدیت دریافت شود.

منبع: [ubergizmo]

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *