کوجیما از انتشار تریلر جدید Metal Gear Solid 5 در ۳ شهریور خبر داد

کوجیما از انتشار تریلر جدید Metal Gear Solid 5 در ۳ شهریور خبر داد
  • 1394/6/2
  • مبين
  • 0

چندی پیش بود که یک تریلر زیبا از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  منتشر شد که خبر از ویژگی هیا جدید بازی نیز داده بود. اکنون کوجیما اعلام کرده است که نسخه نهایی و اصلاح شده  تریلر بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در تاریخ ۲۵ آگوست برابر با ۳ شهریور ماه (فردا) منتشر می شود.

اگرچه تریلر قبلی برای معرفی رسمی بازی کافی بود اما کویجما قصد دارد که طرفداران را برای بازی مشتاق تر کند. حال قرار است که فردا تریلر جدید این بازی منتشر شود و تا آن زمان انتظار ها برای آن بیش تر نیز خواهد شد.

سونی به تازگی تریلری را از این بازی منتشر کرده بود که عمدتا از عناوین نسخه قبلی نیز ساخته شده بود اما با یان حال قرار است که این ترلر کامل تر از گذشته شود.

metal-gear-solid-5-trailer-kojima

کوجیما امروز از طریق توییتر اعلام کرد که ویرایس نسخه جدید تریلر تقریبا به پایان رسیده است و اعلام کرد که این تریلر در تاریخ ۲۵ آگوست در یاالات متحده آمریکا و ۲۶ آگوست در ژاپن منتشر خواهد شد. بدون شک طرفداران این بازی برای دیدن تریلر کوجیما بسیار مشتقا هستند و همه ما انتظار داریم که این ترلر از بازی Metal Gear Solid تفاوت فراوانی را با نسخه قبلی داشته باشد.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *