صفحه نمایش منحنی و انعطاف پذیر iPhone 7 حقیقت دارد؟

صفحه نمایش منحنی و انعطاف پذیر iPhone 7 حقیقت دارد؟
  • 1394/7/8
  • مجید جعفری
  • 0

Apple-receives-patent-that-could-lead-to-an-iPhone-7-with-a-curved-and-flexible-display.jpgاپل از سال ۲۰۱۳ بر روی طرحی برای تولید صفحه نمایش های منحنی و انعطاف پذیر کار کرده و شایعات حاکی از آن است که اولین گجت بهره مند از این طراحی iPhone 7 خواهد بود.

صفحات منحنی و یا انعطاف پذیر توسط شرکت ها دیگر مانند Samsung و LG به کار گرفته شده اند و در این بین بدون شک نام S6 edge با صفحه منحنی و LG G Flex را به صفحه انعطاف پذیر را شنیده اید. اما اپل اولین شرکتی خواهد بود که به طور همزمان این دو نوع صفحه را به کار گرفته است.

یکی از مزایای مهم صفحه نمایش های منحنی، نمایش محتوای بیشتر بدون نیاز به افزایش اندازه صفحه است. همچنین اپل میتواند به کمک طرح خود آیفونی استوانه ای یا کروی و یا هر شکل هندسی دیگر بسازد. در تئوری اپل حتی میتواند تلفنی کاملا شیشه ای با جایگزینی دکمه های فیزیکی با ۳D Touch طراحی کند. این قسمت کوچکی از قابلیت های صفحه های منحنی است. حتی دست اپل برای تولید آیفون ۳D نیز باز میشود و این فناوری میتواند با حضور صفحه دیگری در زیر صفحه اصلی به واقعیت بدل شود.

Apple-receives-a-patent-for-a-curved-flexible-screen.jpg

اپل برای افزایش امنیت iPhone 7 در کنار استفاده از Touch ID، الگوهای قفل صفحه نمایش را نیز به کلی تغییر داده و بسیار پیشرفته تر کرده است. در الگوهای جدید، علی رغم اندروید که تنها شماره و محل هر نقطه اهمیت داشت، در iPhone نوع لمس در انتخاب و حرکت بر روی صفحه نمایش نیز مهم است. این کار الگو را بسیار پیچیده تر میکند و کمتر کسی قادر خواهد بود چنین الگویی را رمز گشایی کند.

Apple-patents-advanced-version-of-its-passcode-gesture-system.jpg

منبع:Phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *