دانگل های ۹ دلاری اپل رابط اتصال آیفون ۷ به جک ۳٫۵ میلی متری

دانگل های ۹ دلاری اپل رابط اتصال آیفون ۷ به جک ۳٫۵ میلی متری
  • 1395/6/18
  • زهرا معبودی
  • 0

 تا پیش از این که اپل گوشی های جدید آیفون ۷ را معرفی کند، شاهد شایعاتی پیرامون حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون بودیم. شما می توانید ماحصل رویداد رونمایی محصولات اپل و معرفی ویژه آیفون ۷ را به طور کامل در رسانه گویا آی تی مطالعه کنید.

با توجه به اینکه این موضوع موجب شد که بسیاری از کاربران از این رخداد احساس ناراحتی کنند اما اپل فرصت را مغتنم شمرد و با تغییرات جدیدی که روی گوشی انجام داد، اما این موضوع را تا دیشب که مراسم رونمایی از این گوشی ها بود پنهان داشت.

دانگل های 9 دلاری اپل رابط اتصال آیفون 7 به جک 3.5 میلی متری

به گزارش گویا آی تی امکانی که اپل روی گوشی خود قرار داده آداپتور تبدیل پورت لایتنینگ به جک ۳٫۵ میلی متری است که کمک می کند مثل سابق از هدست هایتان استفاده کنید.

در واقع وجود یک دانگل رایگان برای تبدیل پرت ها به یکدیگر باعث شده که کاربران در مورد حذف جک ۳٫۵ میلی متری صدا ناراحت نباشند. اپل هنگام فروش گوشی ها برای آن قیمتی لحاظ نکرده است اما اگر این دانگل ها با مشکل مواجه شوند و بخواهید به طور آزاد و مجزا آن ها را خریداری کنید به ازای هر کدام باید ۹ دلار پرداخت کنید.

دانگل های 9 دلاری اپل رابط اتصال آیفون 7 به جک 3.5 میلی متری

نکته مهم این است که این دانگل ها سفید طراحی شده اند و برای ست شدن با گوشی هایی که سفید نیستند اصلا مناسب و حرفه ای نیستند و جای تعجب دارد که اپل این موضوع را فراموش کرده باشد.

دانگل های 9 دلاری اپل رابط اتصال آیفون 7 به جک 3.5 میلی متری

این دانگل ها هم اکنون قابل سفارش نیستند بلکه بعد از ارائه آیفون ۷ در بازارهایی که مد نظر اپل است، این دانگل ها نیز به فروش خواهند رسید.

نظر شما در مورد تصمیم اپل برای ارائه دانگل ها چیست؟ این خبر را روی شبکه های اجتماعی تان منتشر کنید تا افرادی که از حذف جک ۳٫۵ میلی متری ناراحت هستند با این خبر کمی خوشحال شوند و به خرید آیفون ۷ با امکانات دلخواهشان امیدوار باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *