سامسونگ: نوت ۷ های امن از فردا به دست مالکان خواهد رسید

سامسونگ: نوت ۷ های امن از فردا به دست مالکان خواهد رسید
  • 1395/6/31
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سامسونگ امروز به طور رسمی اعلام نمود که ۵۰۰ هزار دستگاه نوت ۷ را که برای تعویض به این کمپانی ارسال شده است برای خرده فروشان و اپراتورهای آمریکایی ارسال نموده است. بر اساس اعلام این کمپانی فبلت های امن از فردا برای مشتریان ارسال خواهد شد.

سامسونگ اعلام نموده است که این فبلت های امن ‏(۵۰۰ هزار نسخه)‏ قرار است در اختیار کسانی قرار گیرد که پیش از این نوت ۷ های خود را به این کمپانی تحویل داده اند و حرفی از شروع عرضه مجدد این محصول در بازار هنوز به میان نیامده است.

این غول کره ای اعلام کرد تا کنون ۲٫۵ میلیون دستگاه از این کهکشانی به فروش رسیده که تنها ۵۰۰ هزار عدد آن برای تعویض به این کمپانی بازگشته است و در واقع می توان گفت این میزان در حدود ۲۵ درصد از کل فروش این فبلت های خطرزا در بازار آمریکا است.

battery-note-7-092016_rev

یکی از سخنگویان سامسونگ در مصاحبه با ورج، این شروع برای حذف کردن مدل های معیوب و خطرزای نوت ۷ از بازار را بسیار سریع قلمداد کرد. با این همه، این رقم می تواند حکایت از آن داشته باشد که هنوز هم شمار زیادی از نسخه های خطرناک این فبلت در بازار وجود دارند.

سامسونگ همچنین برای امنیت خاطر کاربران تغییری جزئی در رابط کاربری نوت ۷ های امن به وجود آورده است تا کاربران بتوانند به سادگی این فبلت ها را از انواع خطرناک آن تشخیص دهند.

در این راستا کمپانی سامسونگ با تغییر رنگ آیکون باتری این فبلت ها به رنگ سبز تشخیص امن و یا خطرناک بودن باتری این فبلت ها را ساده تر نموده است و این شاخص قطعا کار را برای کارکنان خطوط هوایی و شرکت های باربری در زمان بررسی موبایل ها راحت تر خواهد کرد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که به زودی فریمور آپدیت شده ای را همراه با یک پیام ایمنی تازه برای نوت ۷ های موجود در بازار ارائه می کند تا با استفاده از آن، به کاربران در مورد قطع جریان برق ورودی به فبلت هایشان هشدار دهد. این پیام زمانی نمایش داده می شود که یکی از مدل های خطرناک نوت ۷ به پریز برق متصل باشد.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *