رندرهای جدیدی از گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ فاش شد

رندرهای جدیدی از گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ فاش شد
  • 1395/9/24
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی با معرفی هوآوی پی ۹ به عنوان یک گوشی‌ پرچم‌دار مجهز به دوربین دوگانه که فروش بسیار خوبی داشت، اکنون نیاز دارد تا نسل بعدی این محصول را با مشخصات قدرت‌مندتر و یک طراحی نوآورانه ارائه دهد. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی هوآوی پی ۱۰ منتشر شده است که از قابلیت‌های جالب این محصول حکایت می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

huawei-p10-renders-03

رندرهای تازه منتشرشده از هوآوی پی ۱۰، نشان می‌دهد که شرکت هوآوی، گوشی پرچم‌دار آینده خود را با یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه به بازار عرضه خواهد کرد. علاوه‌براین، در رندرهای منتشرشده، مشاهده می‌شود که هوآوی پی ۱۰ به صفحه‌نمایش لبه منحنی مجهز نخواهد بود و طراحی آن، بیشتر به یک گوشی مفهومی مانند شیائومی می میکس، شباهت دارد.

huawei-p10-renders

در کنار این موضوع، در یکی از رندرها مشاهده می‌شود که ضخامت هوآوی پی ۱۰ در مقایسه با نسل فعلی، بیشتر خواهد بود و جالب است که بدانید که هوآوی پی ۹ برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار، تنها نزدیک به ۷ میلی‌متر ضخامت دارد. هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی، گوشی آینده خود را با دوربین دوگانه ساخت Leica ارائه می‌دهد و این موضوع، به عنوان یکی از نقاط قوت گوشی هوآوی پی ۱۰ مانند هوآوی میت ۹ و هوآوی پی ۹ جلب‌توجه خواهد کرد.

huawei-p10-renders-02

تجزیه و تحلیل رندرهای منتشرشده:

برخلاف ادعای موجود در رابطه با این رندرها، باید گفت که هوآوی، به هیچ عنوان به دنبال عرضه یک محصول با طراحی نزدیک به یک گوشی مفهومی نخواهد بود. علاوه‌براین، در سال آینده نیز، گوشی‌های پرچم‌دار سازندگان، تنها در مقایسه با نسل گذشته خود، ضخامت کم‌تری دارد و اینکه سازندگانی مانند سامسونگ و اپل، به دنبال عرضه گوشی‌های بدون حاشیه هستند، حتی اگر امکان تولید انبوه آن‌ها وجود داشته باشد؛ به هیچ عنوان صحت ندارد.

رندرهای تازه منتشرشده، برخلاف تصاویری است که پیش‌تر از گوشی هوآوی پی ۱۰ فاش شد. تصاویر گذشته از یک طراحی نزدیک به نسل گذشته برای هوآوی پی ۱۰ حکایت داشت و این در حالی است که رندرهای تازه منتشرشده، بیشتر به یک گوشی‌هوشمند خیالی اشاره می‌کند تا یک محصول که سازندگان، حداقل تا دو سال آینده می‌توانند آن‌را به بازار به صورت انبوه ارائه دهند.

در رابطه با مشخصات‌فنی هوآوی پی ۱۰، باید گفت که این محصول برخلاف هوآوی پی ۹ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است. علاوه‌براین، این محصول با شش گیگابایت حافظه رم همراه شده و یک تراشه جدید Kirin با واحد گرافیکی Mali-G71 به آن قدرت می‌دهد.

شرکت هوآوی، گوشی پرچم‌دار نیمه اول ۲۰۱۷ خود را دو نسخه به بازار عرضه می‌کند و مدل پایه، تنها ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل رده‌بالا نیز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شده است. هم‌چنین، شرکت سازنده از یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در هوآوی پی ۱۰ استفاده کرده است و دوربین سلفی نیز، ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی برخلاف مدل‌های گذشته، می‌تواند به خوبی، فیلم‌هایی را با رزولوشن اولترا اچ‌دی (۴K) ثبت نماید.

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به همراه یک نسخه جدید از رابط‌کاربری اموشن (به احتمال زیاد، نسخه ۵٫۱ اموشن UI) به صورت پیش‌فرض با  گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ ارائه می‌شود. قیمت هوآوی پی ۱۰ در حال‌حاضر، مشخص نیست اما به احتمال زیاد، قیمت آن با توجه به بهبود مشخصات سخت‌افزاری‌اش در مقایسه با نسل گذشته، از هوآوی پی ۹ بیشتر خواهد بود.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *