تعدادی تصویر جدید از ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی فاش شد

تعدادی تصویر جدید از ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی فاش شد
  • 1395/11/4
  • مقدم
  • 0

بازار ساعت‌های مچی هوشمند برای محصولات مبتنی بر پلت‌فرم اندروید Wear رو به افول است و عرضه محصولات اندرویدی چندان موفقیت زیادی برای توسعه‌دهندگان به همراه نداشته است. به همین جهت، تعدادی از سازندگان از توسعه محصولات جدید با پلت‌فرم اندروید دست کشیده‌اند و یا تصمیم دارند که محصولات جدید خود را با یک سیستم‌عامل دیگر عرضه نمایند. به‌تازگی، تعداد تصویر جدید از ساعت‌مچی هوشمند معرفی‌نشده شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با سیستم‌عامل اندروید ور فاش شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

شرکت گوگل، مدتی پیش اعلام کرد که در اوایل سال جاری میلادی از تعدادی ساعت‌مچی هوشمند جدید با سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ رونمایی خواهد کرد و این موضوع، بدین معنی است که این غول نرم‌افزاری، نیمه اول سال جاری میلادی را به توسعه اکوسیستم جدیدی برای ساعت‌های مچی‌ هوشمند اختصاص داده است.

با توجه به عرضه نسخه نهایی پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ تا چند هفته آینده، تعدادی از سازندگان اعلام کرده‌اند که تا پایان سال جاری میلادی، یک ساعت‌مچی هوشمند جدید با این سیستم‌عامل به بازار عرضه می‌کنند. علاوه‌براین، شرکت گوگل با ال‌جی نیز همکاری داشته است و به همین جهت، از دو ساعت‌مچی هوشمند جدید توسط ال‌جی، هم‌زمان با عرضه پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ در ۹ فوریه رونمایی خواهد شد.

اچ‌تی‌سی

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی Halfbreak فاش شده است که شاید در سال جاری میلادی، عرضه شود. تصاویر جدید این ساعت‌مچی هوشمند در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است؛ البته، در ماه اکتبر گذشته نیز تصاویر منتسب به ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی فاش شد و این، اولین باری نیست که تصاویر این ساعت‌مچی هوشمند ارائه می‌شود.

اچ‌تی‌سی

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی Halfbreak از یک طراحی گرد استفاده می‌کند و تصاویر پیش‌تر فاش‌شده، صحت این ادعا را تایید می‌کند. در تصاویر جدید منتشرشده، علاوه‌بر صفحه‌نمایش گرد دستگاه، دو دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت‌مچی جدید اچ‌تی‌سی جلب‌توجه می‌کند و فریم دور نمایشگر فلزی است.

اچ‌تی‌سی

برطبق آخرین گمانه‌زنی‌ها، ساعت‌مچی اچ‌تی‌سی Halfbreak به یک نمایشگر گرد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود و به دلیل توسعه این ساعت‌مچی هوشمند با همکاری Under Armor، لوگوی آن در پشت دستگاه جای گرفته است.

اچ‌تی‌سی

تصاویر منتشرشده، نشان می‌دهد که ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی به سیستم‌عامل اندروید ور ۱٫۰ مجهز شده است اما شرکت اچ‌تی‌سی تصمیم دارد تا از این محصول در سال جاری میلادی رونمایی کند، انتظار داریم که شرکت سازنده اچ‌تی‌سی Halfbreak را با سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ به بازار عرضه نماید.

البته شرکت اچ‌تی‌سی در این مدت، در رابطه با عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند حرف خاصی نزده است و به‌نظر می‌رسد که این سازنده تایوانی در حال ارزیابی بازار محصولات پوشیدنی به منظور ارائه یک محصول نوآورانه است. به همین جهت، احتمال دارد که ساعت‌مچی اچ‌تی‌سی Halfbreak معرفی نشود یا شرکت اچ‌تی‌سی، محصول مشابهی را با مشخصات سخت‌افزار بهتر ارائه دهد.

اچ‌تی‌سی

به هرحال، برای قضاوت زود است اما اگر شرکت اچ‌تی‌سی برای رونمایی از یک ساعت‌مچی هوشمند در نیمه اول سال جاری میلادی برنامه‌ریزی نموده، کنگره جهانی موبایل بهترین زمانی است که این سازنده می‌تواند ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را معرفی کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *