چطور آیفون را از حالت جیلبرک خارج کنیم؟

چطور آیفون را از حالت جیلبرک خارج کنیم؟
  • 1396/7/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

Jailbreaking (جیلبرک) یک آیفون شامل یک پکیج نرم افزاری است که iPhone را برای استفاده با برنامه هایی که توسط Apple برای دستگاه تایید نشده است باز می کند. این کار باعث میشود که نرم افزارهای iPhone آهسته تر و کندتر اجرا شود، یا اگر تصمیم به فروش دستگاه دارید، می توانید با استفاده از عملکرد بازگرداندن در iTunes بر روی کامپیوتر خود، هتنظیمات آی فون خود را به حالت اولیه کارخانه بازگردانید. در طول بازگرداندن تمام داده ها، فایل ها و موسیقی شما از دستگاه پاک می شود، بنابراین مهم است که یک فایل پشتیبان تهیه کنید. در طول فرآیند بازیابی، باید به اینترنت متصل باشید.

گویا آی تی – جیلبرک یک آیفون شامل یک پکیج نرم افزاری است که iPhone را برای استفاده با برنامه هایی که توسط Apple برای دستگاه تایید نشده است باز می کند. این کار باعث میشود که نرم افزارهای iPhone آهسته تر و کندتر اجرا شود، یا اگر تصمیم به فروش دستگاه دارید، می توانید با استفاده از عملکرد بازگرداندن در iTunes بر روی کامپیوتر خود، هتنظیمات آی فون خود را به حالت اولیه کارخانه بازگردانید. در طول بازگرداندن تمام داده ها، فایل ها و موسیقی شما از دستگاه پاک می شود، بنابراین مهم است که یک فایل پشتیبان تهیه کنید. در طول فرآیند بازیابی، باید به اینترنت متصل باشید.
چطور گوشی آیفون را از حالت جیلبرک خارج کنیم؟
مراحل انجام کار عبارت است از :

۱-، با استفاده از کابل اتصال USB آیفون را به رایانه خود وصل کنید

۲-نام آیفون را در پنل ناوبری سمت چپ iTunes در قسمت «دستگاهها» انتخاب کنید
۳-روی تب “خلاصه” از پنجره اصلی iTunes کلیک کنید
۴-روی “بازگرداندن” کلیک کنید. هنگامی که iTunes می پرسد آیا می خواهید قبل از بازگرداندن این نرم افزار از آی فون خود پشتیبان بگیرید، روی «Back Up» کلیک کنید.
۵-صبر کنید تا روند بازیابی کامل شود..
۶-آیفون خود را به رایانه تا زمانی که صفحه “اتصال به iTunes” را نبینید متصل نگه دارید یا تا زمانی که پیام “iPhone activated” را در iPhone مشاهده نکردید.
۷- برای کپی کردن تمام موسیقی، فایل ها و تمام اطلاعات خود گزینه “بازگرداندن از پشتیبان …” را انتخاب کنید.
نکته : . برنامه های Jailbroken به آی فون منتقل نمی شوند.
نکات
برای بازگرداندن کامل بر روی آی فون خود، روی تنظیمات> عمومی> تنظیم مجدد> پاک کردن همه مطالب و تنظیمات کلیک کنید.
همه فایل ها و رسانه ها را از گوشی خود حذف می کند.
شما ممکن است گوشی خود را پس از unjailbreaking بسیار سریعتر متوجه شوید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *