آموزش اصلاح اشتباهات تلفظی Siri در آیفون

آموزش اصلاح اشتباهات تلفظی Siri در آیفون
  • 1396/8/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اخیرا اپل در راستای توسعه اپلیکیشن Siri برای بهتر فهیمیدم گفتار انسانی، اقدامات قابل توجهی را انجام داده است. برخی از این اقدامات مربوط به آموزش اپلیکیشن برای درک بهتر گفتار انسان است. اما در برخی از موارد علاوه بر بهبودهایی که اپل در کد های Siri ایجاد کرده است، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده است که با استفاده از آن کاربران می توانند عملکرد Siri را بهبود و ارتقا بخشند.

گویا آی تی – اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که در لیست مخاطبین خود نام دوستانی را ذخیره کرده اید که اپلیکیشن Siri قادر به تلفط نام ان ها نیست می توانید این اپلیکیشن را برای تلفظ صحیح نام مورد نظرتان آموزش دهید. برای اینکار کافی است از Siri بخواهید تا نام مخاطب مورد نظر شما را تلفظ نماید. در صورتی که غلط تلفظ نمود این جمله را به Siri با تلفظ صحیح می گویید:

Siri you pronounced it wrong

بعد از آن Siri از شما می خواهد نام مخاطب مورد نظرتان را صحیح تلفظ نمایید. و به این ترتیب در نوبت های بعدی Siri نام مخاطب را به درستی تلفظ خواهد کرد.
اگر فکر می کنید استفاده از خود اپلیکیشن Siri برای آموزش دادن آن ممکن است اشتباه باشد می توانید به بخش اطلاعات مخاطب خود رفته و سپس قسمت تلفظ را به آن اضافه کنید و بعد در این بخش تلفظ صحیح نام مخاطب را با استفاده از علائم آوایی تایپ کنید.
و به این ترتیب به Siri برای آموزش صحیح نام مخاطب آموزش لازم را بدهید. با استفاده از این دو روش تا حد زیادی دقت اپلیکیشن Siri برای تلفظ نام های مختلف افزایش می یاید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *