قیمت آیفون ۱۰ در ایران نصف شد!

قیمت آیفون ۱۰ در ایران نصف شد!
  • 1396/8/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آی‌فون ۱۰ که جدیدترین پرچمدار شرکت اپل محسوب می‌شود در ماه سپتامبر معرفی شد. برخلاف آی‌فون‌های ۸ و ۸ پلاس، پیش‌فروش این دستگاه از تاریخ ۲۷ اکتبر آغاز و در ۳ نوامبر به برخی از خریداران تحویل داده شد. در زمان معرفی، برخی از فروشندگان در ایران شروع به پیش‌فروش این محصول با قیمت‌ نجومی ۱۱ میلیون تومان کردند که البته بعد از ورود آن به کشور شاهد قیمت‌های بالاتری شامل ۲۳ میلیون و ۱۷ میلیون تومان نیز بودیم.

گویا آی تی – یکی از مشکلاتی که همواره آی‌فون‌های اپل در ایران با آن مواجه هستند، ورود غیرقانونی آن‌ها به کشور بوده که با توجه به بحث رجیستری، برای کاربران دردسر ایجاد می‌کند. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل، خرید این محصولات با گارانتی معتبر است. خوشبختانه یکی از شرکت های معتبر فعال در این حوزه به طور قانونی و رسمی اخیرا آی‌فون ۱۰ را وارد کشور کرده، بنابراین برای خرید آن مشکلی نخواهید داشت.

قیمت آیفون 10
ورود رسمی این دستگاه به کشور ، علاوه‌بر جلوگیری از مشکل رجیستری، باعث واقعی‌تر شدن قیمت آی‌فون ۱۰ شده است. هم‌اکنون این گوشی هوشمند خاص در نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی در کشورمان عرضه شده که به ترتیب قیمتی برابر با ۶٫۵۶۵٫۰۰۰ تومان و ۷٫۵۷۵٫۰۰۰ تومان دارند. شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه‌های آنلاین معتبر خریداری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *