نحوه غیرفعال کردن ویژگی KnockON در گوشی های ال جی

نحوه غیرفعال کردن ویژگی KnockON در گوشی های  ال جی
  • 1396/9/17
  • رقیه کُرد
  • 0

تلفن های هوشمند ال جی جز اولین دستگاه هایی بودند که ویژگی  tap to wake را معرفی کردند؛ اگر کاربر دو بار روی صفحه نمایش تلفن هوشمندش که در حالت آماده به کار قرار دارد ضربه بزند، دستگاه آماده به کار خواهد شد و در صورت روشن بودن صفحه نمایش اگر روی هر نقطه خالی از آن دو بار ضربه بزند، دستگاه به حالت خواب و آماده به کار خواهد رفت. این ویژگی KnockON نام داشته و بدون شک بسیار مفید است.

گویا آی تی – ویژگی KnockON آن چنان کاربردی است که به نظر می رسد شرکت ال جی هیچ دلیلی برای اضافه کردن امکان غیرفعال سازی آن نبیند. اگر مالک یکی از تلفن های هوشمند V20، G5 یا مدل های قدیمی تر این شرکت هستید برای غیرفعال سازی این ویژگی نیازمند استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث هستید.

هر چند جدیدترین رابط کاربری مدل های G6 و V30 بالاخره امکان غیرفعال سازی ویژگی KnockON، آن هم در عرض چند ثانیه ناقابل، فراهم شد. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

۱- ابتدا باید وارد قسمت تنظیمات شوید. ساده ترین راه برای این کار پایین کشیدن منوی اعلان ها و ضربه زدن روی علامت چرخ دنده است.

۲- بعد از ورود به قسمت تنظیمات به برگه Display رفته و صفحه را تا انتها پیمایش کنید.

۳- بعد از رسیدن به انتهای محتویات برگه Display، در بخش Advanced settings گزینه More را بزنید. بعد از رفتن به صفحه بعد گزینه KnockON را برای غیرفعال سازی این ویژگی لمس کنید. برای فعال سازی مجدد هم همین گام ها را تکرار کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *