پیشنهاد‌ سفر‌های تابستانه به مقاصد هیجان انگیز

پیشنهاد‌ سفر‌های تابستانه به مقاصد هیجان انگیز
  • 1397/4/30
  • گویا آی تی
  • 0

تجربه سفرهای هیجان‌انگیز تابستانه، برای همه لازم است، به خصوص که با ورزش‌ها و تفریح‌های آبی همراه باشد، در اینجا چند مقصد گردشگری را که بدون مراحل طولانی ویزا، می‌توانید به راحتی به آن‌ها سفر کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

سفر به توریستی‌ترین شهر خاورمیانه؛ تور دبی

تور دبی، سفر به شهری ‌است که برای مسافرت و تفریح ساخته شده و در هر چهار فصل سال، طرفداران زیادی برای گردشگری و تفریح دارد.
هتل‌ها در دبی، بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره خیابان شیخ زائد و بر دبی تخفیف‌های خوبی دارند، به لیست هتل‌های پیشنهادی برای سفر تابستانه به دبی، در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر، نگاهی بیاندازید. این هتل‌ها، با زیباترین اتاق‌ها و خوشمزه‌ترین غذاهای عربی، منتظر شما هستند. در این فصل، حتما هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید و از امکاناتی همچون استخرهای زیبا و پارک‌های آبی و امکانات نگهداری کودکان بهرمند شوید.
بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز خرید در دبی، تخفیف‌های خوبی دارند و شما بیشتر از ارزش پولی که پرداخت می کنید، خرید خواهید کرد و اگر در قسمت دیره اقامت دارید، به دیره سیتی سنتر بروید که یک مجموعه بزرگ تفریحی و خرید است، اما حتما روزی را برای گشتن در امارات مال خالی کنید، اینجا نه تنها مرکز خرید، بلکه یک مرکز تفریحی مدرن نیز هست، برای دیدن آکواریوم زیبا و شگفت‌انگیز این مجموعه، حتما وقت بگذارید. اگر از دوست‌داران پنگئون‌ها هستید، در پیست اسکی که در این مجموعه وجود دارد، به تماشای این حیوانات بانمک بروید.
برای سفر به دبی، در تمامی روز‌های هفته، آزادی انتخاب دارید. پروازهای متعددی توسط شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایران ایر، ماهان و ایرعربیا انجام می‌شود. چند روزی را در این روز‌مرگی‌های تابستان تعطیل کنید و برای این سفر برنامه‌ریزی کنید. تمامی اعضای خانواده را از خردسالان گرفته تا افراد مسن، به راحتی می‌توانید با خود ببرید، چون طول پرواز کم است و خدمات رفاهی هتل‌ها هم کامل، بار سفر ببندید و چند روزی را در دبی حسابی خوش بگذرانید و خرید کنید.

تمامی تور‌های آژانس مقتدر سیر دارای ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت هستند و به راحتی به هتل زیبای خود می‌رسید. با کارشناسان اژانس مقتدر سیر، تماس بگیرید و برای رزرو تور اقدام کنید.

سفر به سرزمین مردم اروپای شرقی؛ تور صربستان

تور صربستان، یکی دیگر از سفر‌های پرطرفدار امسال است که به راحتی و بدون نیاز به ویزا به بگراد سفر می‌کنید و از معاشرت با مردم اروپای شرقی لذت می‌برید. بلگراد شهری که در اطراف رود دانوب بنا شده و تاریخ پر‌فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، امروزه مردمی آرام و خون‌گرم دارد که بسیار از توریست‌ها استقبال می‌کنند. در کافه‌های اطراف رود دانوب قهوه و نوشیدنی‌های خوش طعم را بنوشید و به موسیقی و آواز مردمانش گوش بسپارید.
تور‌های پیشنهادی بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر را بررسی کنید، از حدود سه شب تا هفت شب، می‌توانید در بلگراد اقامت کنید. این تور‌ها با پرواز‌های ایران ایر، ماهان و قشم ایر برنامه‌ریزی شده که پس از فرود در فرودگاه نیکولا تسلا، به همراه ترنسفر‌هایی که توسط آژانس هماهنگ شده، به هتل محل اقامت خود می‌رسید.
هتل‌های بلگراد سطح کیفی خوبی دارند، از هتل سه ستاره خوب گرفته تا پنج ستاره‌های مجلل را می‌توانید رزرو کنید، البته در تمامی هتل‌ها، برای گردشگران آژانس، صبحانه سرو می‌شود.
در گشت و گذار‌هایتان حتما برگرهای اینجا را امتحان کنید که بسیار معروف هستند، مردم از سراسر اروپا برای امتحان کردن این همبرگرهای خوشمزه می‌آیند.
اگر اهل موزه‌گردی و از دوست‌داران تاریخ هستید، برای بازدید از موزه یوگوسلاوی، وقتی را خالی کنید، اینجا ماجرای یوگوسلاوی سابق را با بیانی از سر احترام، به نمایش گذاشته است.
یکی از زیباترین خیابان‌های این شهر، میخایلوا است که با نور‌پردازی‌های فوق‌العاده زیبا، مسیر جذابی برای پیاده‌روی است و مغازه‌هایی با ویترین‌های جذاب را در اطرافش می‌بینید. اگر قصد خرید از برند‌های اروپایی را دارید، به مراکز خرید دلتا سیتی و یرا سنتر هم سری بزنید.
آژانس مقتدر سیر، برنامه‌ریزی منظمی برای تور‌ها دارد. همراه شما یک راهنمای فارسی زبان است که می‌توانید از اطلاعات مفیدی بهرمند شوید و همین‌طور یک سیم‌کارت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.
با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و شما هم از مسافران تابستانی بلگراد باشید.

سفر به سرزمین پهناور‌ترین کشور دنیا؛ تور روسیه

بهترین زمان سفر به روسیه تابستان است، هوا گرمای دلچسبی دارد و در سواحل دریای سیاه سوچی، می‌توانید به تفرح‌های آبی بپردازید و شنا کنید. در کل سفر تابستانه به روسیه خوش می گذرد، به دیدن مسکو و سنت‌ پترزبورگ زیبا می‌روید و از دیدنی‌های زیبا و رنگارنگشان دیدن می‌کنید.
برای سفر به روسیه، چون دیدنی های زیادی دارد، بهتر است با آژانسی که مجری اصلی این تور‌ها بوده سفر کنید. آژانس مقتدر سیر تابان چارتر کننده اصلی پرواز نوردویند روسیه است و تور‌ها توسط همین ایر‌لاین اجرا می شود، تا مسافران با راحتی و آسودگی بیشتری به مقصد برسند.
تمامی خدمات ترنسفر رایگان بوده و توسط آژانس برنامه‌ریزی شده است. برای سفر بین شهری از مسکو به سنت پترزبورگ از قطار لوکس و سریع‌السیر روسی استفاده می‌شود.
تورهای آژانس، دارای دو گشت شهری در مسکو و یک گشت در سنت پترزبورگ هستند که به همراه یک راهنمای فارسی زبان، به دیدن بسیاری از مراکز دیدنی این شهر‌ها می‌روید، از میدان سرخ و کلیسای سنت باسیل گرفته تا موزه هرمیتاژ و مجموعه گرند پلس، همه را می‌بینید و از توضیحات مفید راهنما بهرمند می‌شوید.
برای خرید و قدم زنی در مسکو، به خیابان پتروسکا بروید و از بوتیک‌های زیبایشان دیدن کنید، در سنت پترزبورگ به گستینی دور بروید، اینجا یک بازارچه قدیمی قرن هیجدهم است که در خیابان نوسکی واقع شده که هم دیدنی است و هم می توانید بسیاری از سوغاتی‌های جذاب روسی را در همین خیابان بخرید.
هتل‌‌های روسیه، کیفیت بالایی دارند و می‌توانید از هتل‌های سه ستاره خوب تا پنج‌ستاره‌های مجلل را انتخاب کنید، با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و در مورد سفر خود مشورت کنید و اقدام به رزرو تور روسیه کنید.

 

منبع : ویرلن

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *