راهنمای سفر با ارزان‌ترین تورهایی که در پاییز باید مسافر آن شوید!

راهنمای سفر با ارزان‌ترین تورهایی که در پاییز باید مسافر آن شوید!
  • 1397/7/14
  • گویا آی تی
  • 0

تغییر دمای هوا در پاییز تنها نشانه‌ی تغییر فصل نیست، بلکه به شما یادآوری می‌کند که در این آب و هوای جذاب هم می‌توانید با بهترین قیمت‌ها تورهای مسافرتی مناسبی را انتخاب کنید و خاطره‌ی خوشی ار پاییز بسازید. پس فرصتی بگذارید و فهرستی از بهترین تورهای پاییز ۹۷ را با ما بررسی و یکی از مناسب‌ترین‌های آنها را انتخاب کنید.

 

تور هند؛ سفر به دنیای سرخ عاشقی و دلباختگی!

 

انتخاب تور هند ، هوشمندانه‌ترین سفر در پاییز است. شما با هزینه‌ای مناسب مسافر تور مثلث طلایی می‌شوید و با برنامه‌ریزی دقیق به تماشای دهلی ، آگرا و جیپور می‌نشینید.

درست در زمانی که برگ‌های پاییزی سراسر پیاده‌روهای تهران را می‌پوشاند شما با بهترین قیمت می‌توانید میهمان هتل‌های چهار و پنج ستاره در شهرهای مشهور گردشگری هند شوید و در تاریخ هیجان‌انگیز هندوها و قدمت هزاران ساله فرهنگ آنها گشت بزنید.

البته این را به‌خاطر بسپارید که هند کشور ارزانی است و شما با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را مزه کنید و یا سری به بازارهای سنتی آنها بزنید و ادویه‌های هندی، پارچه‌های خاص و حتی جواهرات و زیورآلات هندی را با خود به یادگار بیاورید.

کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که شما سر فرصت و در بهترین زمان به تماشای سه‌ضلع مثلث طلایی می‌نشنید.

 

ابتدا وارد دهلی می‌شوید. دیدن قلعه سرخ با دیوار‌های قرمزش و مسجد جامع دهلی با آن گنبد خارق‌ العاده، از دیدنی‌های مهم این شهر است. بعد از آنکه به خوبی با این شهر مهم هندوستان آشنا شدید در میان جاده‌های سبز و زیبای این کشور وارد آگرا می‌شوید. شهری که به آن شهر عشاق می‌گویند!

در آگرا بدون وقت تلف کردن به تماشای «تاج محل» معروف، این سمبل عشق جهانی بروید. در فضای زیبا و البته بسیار رمانتیک این بنای مرمرین، ساعت‌ها چرخ بزنید و زیباترین عکس‌های یادگاری‌تان را ثبت کنید.

خیالتان راحت باشد، اگر مسافر آژانس مقتدر سیر باشید همیشه و در هر لحظه راهنمای فارسی زبان شما را همراهی می‌کند و شما بدون نگرانی می‌توانید در محله‌های این شهر دیدنی هم قدم بزنید.

برای اینکه سفر خوبی داشته باشید یک ناهار را هم میهمان آژانس هستید و از غذاهای سنتی هند در آگرا لذت می‌برید.

مقصد بعدی جیپور است؛ اینجا بزرگترین شهر و پایتخت ایالت راجستان است که آن را شهر صورتی هم می‌نامند.

در همان ابتدا، به همراه گشت شهری آژانس مقتدر سیر، به دیدن قلعه آمبر و کاخ شهر می‌روید. و بعد دیگر برنامه‌ها را دنبال می‌کنید. جیپور شهر زیورآلات و جواهرات هندی است. در این فصل می‌توانید از راهنمای فارسی‌زبان کمک بگیرید و سوغاتی ویژه‌ای را با خود به ایران بیاورید.

سفر به هند نیاز به ویزا دارد، که این کار را به سادگی کارشناس‌های آژانس انجام می‌دهند. بنابراین حالا که این ویزا را گرفته‌اید،‌به شما پیشنهاد می‌کنیم که تور گوا را هم بردارید و بعد از گشت و گذار تاریخی- فرهنگی در هند، به یکی از زیباترین و لوکس‌ترین سواحل هندوستان بروید و روزها در آرامش دریا و ساحل لذت ببرید.

هتل‌های چهار ستاره و یا پنج ستاره لوکس گوا معمولا با ساحل‌های اختصاصی و اتاق‌های ویژه روزهای آرامی برای شما می‌سازند.

اگر برنامه‌هایتان را تنظیم کرده‌اید، تا فرصت اخذ ویزا را از دست ندادید برای خرید تور هند اقدام کنید.

 

 

تور بالی؛ سفر به بهشت زیبایی‌ها و خوشگذرانی !

 

تور بالی تصویر واقعی از رویاهای همیشگی شماست. اینجا جزیره‌ی زیبایی‌هاست و شما بدون شک یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین سفرتان را تجربه می‌کنید.

بالی مکانی عاشقانه است که در کشور اندونزی سالانه میلیون‌های مسافر را به سوی خود جذب می‌کند و ذره‌ای از امکانات و تسهیلات گردشگری آن کاسته نمی‌شود.

این فصل یکی از بهترین زمان‌های سفر به این جزیره است. با قیمتی ارزان‌تر از فصل‌های پرطرفدار می‌توانید میهمان هتل‌های لوکس پنح ستاره شوید و در استخرهای اختصاصی آب گرم، به همراه ماساژور اختصاصی و حتی آشپز و خدمتکار ویژه، بهترین سفر عاشقانه‌تان را در اینجا ثبت کنید.

به غیر از مکان‌ها و امکانات عاشقانه، اینجا، بهشت گشت‌وگذار و تفریح در دنیا است، سرسبز و دلربا ست آنقدر که شما را غرق در زیبایی می‌کند. ساحل‌های شن‌های سفید که به ارغوانی دریا منتهی می‌شود به تنهایی دل شما را می‌برد.

دیدنی‌ها در بالی کم نیستند، اگر علاقمند به کشف و دیدن مناظر طبیعی منحصر به فرد هستید خود را با برنامه‌های ویژه‌ی آژانس مقتدر سیر همراه کنید و سری به نقاط ویژه این جزیره بزنید. یکی از آنها معبد تانا لات است. این معبد بر روی صخره‌ای در دل دریا ساخته شده است. حتما به تماشای این معبد بروید و تلاش کنید که غروب دل‌انگیز آفتاب در دریا را از کنار این معبد و بر بلندای صخره تماشای کنید.

اگر مسافر خانوادگی بالی هم هستید، این را بدانید که باز هم انتخاب مناسبی کردید. در بالی هتل‌های ویژه‌ی خانوادگی ساخته شده است که خانواده‌ها به سادگی فرزندانشان را به فضاهای خاص کودک و نوجوان می‌برند و با خیال راحت به گشت و گذار می‌روند.

امکانات تفریحی، ورزشی و حتی آموزشی آنقدر پررنگ است که فرزندانتان أصلا دوست ندارند هتل را ترک کنند.

برای تعطیلات پیش‌روی پاییز برنامه‌ریزی کنید و هم‌اکنون با نگاهی به فهرست تور بالی، بهترین آن را انتخاب کنید.

 

 

تور فیلیپین؛ سفر به تصاویر کارت پستالی طبیعت!

 

سفر با تور فیلیپین، در پاییز تجربه‌ی جالبی است. در حقیقت شما با یک برنامه‌ریزی مناسب، به دنیای ناشناخته‌ای که کمتر در مورد آن شنیده‌اید قدم می‌گذارید.

با راهنمای‌هایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید ویزای فلیپین را اخذ کنید و سپس مسافر یکی از زیباترین کشور‌های دیدنی آسیا شوید.

مانیل یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور است که باقیمانده از بقایای استعمار اسپانیا است. معماری جامانده از آن روزگار به خوبی در همه‌ جای شهر خودنمایی می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما با راهنمای فارسی زبان آژانس مقتدر سیر همراه شوید و زمانی را برای تماشای اینترامورس، قدیمی‌ترین محله‌ی شهر بگذرانید و از گذشته‌ی این شهر بیشتر بدانید.

برای اینکه هم تاریخ فیلیپین را کامل کنید و هم خرید مناسبی داشته باشید بازار دیویسوریا را هم در برنامه‌های خود بگذارید. این بازار از قرن‌ها قبل در بخش چینی شهر راه افتاده و حالا به یک نقطه‌ی گردشگری تبدیل شده است، که گردشگران را به غیر از تماشای ساختار جذاب و قدیمی‌اش، بلکه به دلیل قیمت ارزان اجناس به آنجا می‌کشاند.

 

سفر به فیلیپین فقط به این نقطه خلاصه نمی‌شود و اگر به ماجراجویی و هیجان علاقمند هستید، اینجا گزینه‌ی خوبی است.

جزیره «ال نیدو»، یکی از این منطقه‌هاست که شما می‌توانید در تورهای ترکیبی فیلیپین آن را از نزدیک ببینید. علاوه بر تصاویر کارت پستالی که روبه‌روی شما می‌گذاردُ بهترین و جذاب‌ترین بازی‌ها و سرگرمی‌های آبی را هم برای گردشگران فراهم می‌آورد.

دوچرخه‌سواری در ساحل، شنا در أعماق دریا، سقوط آزاد و پرش از ارتفاع از پرطرفدارترین سرگرمی‌هاست که گردشگران به سراغ آنها می‌روند.

برای سفر به فیلیپین خود را برای طبیعت‌گردی هیجان‌آنگیز آماده کنید؛ پیشنهاد ما این است با تورهای یک‌روزه‌ی صخره‌نوردی و غارنوردی در فیلیپین همراه شوید و از پدید‌ه‌های طبیعی چشم‌گیر این سرزمین هم دیدن کنید.

فرصت تا تعطیلات پیش‌روی پاییزی زیاد نیست و برای انتخاب بهترین زمان سفر به وب سایت آژانس مقتدر سیر سر بزنید و بهترین تور فیلیپین را انتخاب کنید.

 

 

تور ویتنام؛ سفر به سرزمینی سبزبا دنیای شگفت‌انگیز تاریخی !

 

مسافر تور ویتنام شدن، خود اتفاق جالبی است. این انتخاب در پاییز برای شما به صرفه است و از قیمت‌های نجومی و سرسام‌آور خبری نیست.

در فصل پاییز قیمت‌ها شکسته می‌شود و شما با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید راهی این کشور دیدنی ساحلی شوید. هر چند دمای هوا در پاییز ایران تغییر می‌کند، اینجا می‌توانید در هوای مطبوع گرم و مرطوب حسابی از تفریحات آبی لذت ببرید.

هوشی مین یکی از شهرهای مهمی است که شما به آن سفر می‌کنید. نبض اقتصادی کشور در این شهر می‌تپد و شما با هزینه‌ای کم سفر فوق‌العاده‌ای را در این شهر تجربه می‌کنید. به غیر از اقامت در هتل‌های لوکس شهر به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به تماشای برج مالی بروید و این ساختمان ۶۸ طبقه‌ی زیبا را از نزدیک ببینید و شهر را از بالای ابرها تماشا کنید.

ساحل‌های شن‌های سفید اینجا آنقدر دلربا هستند که ساعت‌ها را ه رفتن بر روی آنها خود هیجان بی‌نظیری دارد.

ویتنام سرشار از اقامتگاه‌های لوکس ساحلی و البته کلبه‌های چوبی ساحلی است. یکی از مشهورترین ساحل‌های ویتنام «فو کوک» است که هر گردشگری حتما باید آن را از نزدیک ببیند. ساحلی با شن‌های سفید که جنگلی سبز آن را احاطه کرده و بهترین مکان برای استراحت و البته لذت بردن از هیجان بازی‌ها و سرگرمی‌های آبی است.

استراحت زیر آفتاب و یا شنا در آبی آرام دریا اولین کاری است که همه می‌کنند و سپس به سراغ دیگر برنامه‌های تفریحی ساحلی ویتنام می‌روند.

برای سفر به این کشور باید ویزای ویتنام را گرفته باشید. با کمک کارشناس‌های مقتدر سیر این کار ساده است و علاوه بر آن شما می‌توانید با انتخاب تورهای ترکیبی ویتنام و کشتی کروز، اقامت در لوکس‌ترین کشتی دنیا را هم تجربه کنید و سفری لاکچری را به خاطر بسپارید.

فرصت را از دست ندهید و برنامه‌های خودتان را با فهرست تور ویتنام در وب سایت مقتدر سیر هماهنگ کنید.

 

 

تور ارمنستان؛ سفری ارزان به دنیای مد و لباس!

 

ارمنستان ، باید ساده‌ترین و سریع‌ترین برنامه‌ی شما برای سفر پاییزی باشد. کشوری ارزان در نزدیکی ایران که با فرهنگی غنی و مشابه با کشور ما، آنقدر دوست‌داشتنی و خودمانی است که جذابیت رسیدن به آن را چند برابر می‌کند.

فصل پاییز قیمت‌های سفر به ارمنستان کم می‌شود و شما با بهترین قیمت می‌توانید در زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره ایروان اقامت کنید. با انتخاب بهترین هتل‌ها که در وب سایت مقتدر سیر معرفی شده‌اند می‌توانید مسیر خود را برای رسیدن به دیدنی‌های شهر هم کوتاه‌تر کنید.

ارمنستان با مناطقی کوهستانی زیبا و طبیعتی سر سبز و مزارع بی‌پایان انگور، بسیار جذاب است. آرامش مردمان ایروان و مهربانی آنها همیشه در دل می‌نشینید و شما خیلی ساده می‌توانید با گشت و گذار در شهر با آنها معاشرت کنید.

حتما در گردش شهری به سراغ پیراشکی‌های روسی به همراه نوشیدنی‌های خنک محلی بروید.

البته بهتر است بدانید، ایروان شهر دوست داشتنی و زیبایی‌ست که حتما باید آن را ببینید و در میدان آزادی آن، قدم بزنید. غذای اصلی مردم ارمنستان، انواع گوشت است که مدل‌های مختلفی کباب می‌شود و سرو می‌کنند، در کافه‌ها و رستوران‌های اطراف میدان جمهوری چالاقاش و کباب خورواتس خوشمزه را امتحان کنید.

خوشبختانه چند سالی است که سفر به ارمنستان نیاز به ویزا ندارد و شما با گذرنامه‌ی معتبر می‌توانید راهی ایروان شوید. بنابراین حتما برای تماشای سالن‌های مد و فروشگاه‌های بزرگ مد هم برنامه‌ریزی کنید. این مکان‌ها یکی از اصلی‌ترین مکان‌های توریستی گردشگران اروپایی است که برای الهام گرفتن از مدهای فصلی حتما به آنها سر می‌زنند.

خیلی سخت نیست سفر به این نقطه از جهان، از هم‌اکنون می‌توانید با برنامه‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ شوید و در تعطیلات پیش‌روی پاییز مسافر تور ارمنستان شوید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *