دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون با فایل منجر MyMedia

دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون با فایل منجر MyMedia
  • 1398/5/9
  • زهرا معبودی
  • 0

برنامه فیس بوک یا بهتر بگویم، سایت فیس بوک، به عنوان محبوب ترین و پر بازدید ترین وب سایتی به شمار می آید که تا کنون روی کره زمین ساخته شده است. آیا می دانید در آخرین آماری که گرفته شده است، این شبکه دارای ۲٫۳ میلیارد کاربر است؟ با این حال، فیس بوک، بیشتر روی پلتفرم های اندروید و ios در دسترس است. نرم افزار ios فیس بوک، یک سرویس عالی برای همراهی با فیس بوک است اما یک مشکل وجود دارد. امکان دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون به راحتی و سادگی وجود ندارد. از این رو ما بر آن شدیم تا ترفند های دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون را به شما آموزش دهیم

 

راه حل مشکل دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون

راه حلی که برای حل مشکل دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون به نظرمان رسیده، نرم افزار فایل منجر MyMedia است. MyMedia فایل منجری است که اجازه می دهد از سایت ها فیلم دانلود کنید و به راحتی، آن ها را در اختیار بگیرید.

امتیاز دیگری که این فایل منجر دارد، این است که واقعا رایگان است.

 

شیوه دانلود ویدیو فیس بوک در ios

برای این که موفق به دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون شوید کافی است که ابتدا، اپلیکیشن را نصب کنید. اینجا را کلیک کنید تا این نرم افزار را دانلود کنید.

برای این که این نرم افزار روی گوشی تان خوب کار کند نیاز دارید تا سیستم عامل تان  iOS 9 به بالا باشد.

بعد از این که این اپلیکیشن را نصب کردید، می توانید عملیات دانلود فیلم های فیس بوک در آیفون را شروع کنید.

برای شروع:

نرم افزار فیس بوک یا وب سایت فیس بوک را باز کنید و با ورود نام کاربری و پسورد خود، به داخل صفحه ای بروید که می خواهید ویدیویی از آن دانلود کنید.

اگر ویدیوی یاد شده در حالت Public نشر داده شده باشد، با نرم افزار MyMedia  قابل شناسایی است. در غیر اینصورت از دست این نرم افزار کاری بر نمی آید.

در ادامه باید لینک فیلم مورد نظر را کپی کنید. برای این کار به مسیر Share button -> More Options -> Copy بروید و همانطور که در عکس زیر می بینید این لینک به تو اتوماتیک در کلیپبرد شما ذخیره می شود.

دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون

در ادامه، بدون هیچ کار اضافی به سراغ اپلیکیشن  MyMedia بروید و مرورگر داخلی آن را باز کنید و آدرس fbdown.net را در داخل آن بنویسید.

دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون

و در ادامه، وقتی که وب سایت باز شد آدرسی که در کلیپبرد ذخیره شده است را در داخل آن پیست کنید.

 

دانلود ویدیو فیس بوک در  ios

با این کار وب سایت مورد نظر متوجه می شود که قصد دارید فیلمی از فیس بوک را دانلود کنید. در ادامه به شما در مورد کیفیت دانلود سوال می شود.

دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون

کیفیت دانلود مورد نظر را انتخاب کنید. مثلا شما می توانید حالت استاندارد را انتخاب کنید یا کیفیت hd را انتخاب نمایید.

در ادامه نامی برای فایل دانلودی خود انتخاب کنید و اینتر را روی گوشی تان بزنید تا عملیات دانلود همانطور که دوست دارید انجام شود.

وقتی که دانلود فیلم فیس بوک تمام شد، نوتیفی مشاهده می کنید. در انتهای صفحه نوتیفی محلی است که می توانید از طریق آن فیلم را مشاهده کنید

در انتهای همین صفحه نوتیفی تب های مختلفی وجود دارد. روی تب Media کلیک کنید.

دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون

با انتخاب این گزینه آپشن های مختلف برای فیلم مورد نظر دیده می شود. شما باید گزینه Save to Camera Rol را انتخاب کنید.

دانلود فیلم فیس بوک در آیفون

بدین ترتیب فیلم فیس بوک برای شما در آیفون به راحتی توسط این برنامه قابل دانلود است.

البته این شیوه یک روش عالی است اما روی برخی پلتفرم ها نیز یک شیوه متفاوت برای دانلود ویدیو فیس بوک مرسوم است که ترفندش را در مقاله ای نوشته ام.

صحبت آخر:

البته این نرم افزار مختص فیس بوک به تنهایی نیست. همانطور که می دانید از یوتیوب به راحتی نمی توان فیلم دانلود کرد مگر به کمک افزونه ها و نرم افزارهای مختلف. مثلا برای دانلود فیلم یوتیوب در آیفون یک روش ساده و مرسوم برای ذخیره فیلم یویتوب در رول دوربین وجود دارد. اما تمام شیوه های دانلود از یویتوب را می توانید از اینجا مطالعه کنید که بالغ بر ۲۳ روش است.

اما همین نرم افزار که در این مقاله معرفی شد نیز یک سرویس عالی برای دانلود فیلم از یوتیوب یا هر سرویس دیگری است که به راحتی امکان دانلود از آن فراهم نیست.

نظر خود را در این باره بنویسید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *