شیوه زمان بندی پیام در واتس اپ، ایمیل و نرم افزار پیام رسانی

شیوه زمان بندی پیام در واتس اپ، ایمیل و نرم افزار پیام رسانی
  • 1398/7/22
  • زهرا معبودی
  • 0

زمان بندی کردن پیام یکی از مهم ترین چیزهایی است که در عصر کنونی لازم داریم. شاید بخواهید برای فردی ایمیلی ارسال کنید. منطقه زمانی فرد مورد نظر، با شما متفاوت است و این گونه متوجه شده اید که ساعت ۸ صبح آن ها دقیقا برابر با ۲ نصف شب شماست! برای چنین وقتی بهتر است که برای ارسال پیام، از حالت زمان بندی استفاده کنید. یا این که مثل بسیاری از افراد دیگر در به خاطر سپاری تاریخ تولد ها مشکل داشته باشید. اینجاست که می توانید با زمان بندی کردن مسیج در واتس اپ پیام تولدش را دقیقا در ساعت مشخص برای او ارسال کنید.

مطمئن باشید که مخاطب شما برایش مهم است که پیام تان را به موقع بگیرد. اما ما به شما یاد می دهیم با نرم افزارهای زمان بندی پیام و ایمیل راحت تر به هدف خود برسید.

 

Do It Later بهترین نرم افزار زمان بندی پیام

نام نرم افزار به گونه ای است که به شما می فهماند که با کمک آن می توانید برخی کارها را بعدا انجام دهید. البته اتوماتیک بودن آن، و قابلیت زمان بندی شدن این کارها را فاکتور گرفته اند. با کمک این نرم افزار می توانید پیام های متنی ، توییت ها ، ایمیل ها و حتی تماس هایی را برای زمانی مناسب به طور اتوماتیک تنظیم  و زمان بندی کنید.

Do It Later بهترین نرم افزار زمان بندی پیام

این نرم افزار با طرحی ساده و کاملا قابل فهم، به شما این اجازه را می دهد تا نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کنید و عملیات نوشتن پیام و زمان بندی را در آن انجام دهید. نرم افزار مورد نظر رایگان است و می توانید در مارکت های اندرویدی نظیر گوگل پلی آن را پیدا کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن اندرویدی کلیک کنید

 

برنامه زمانبندی پیام SKEDit

SKEDit جامع ترین برنامه در این لیست است. SKEDit امکان زمان بندی پیام برای واتس اپ ، اس ام اس ، فیس بوک ، تماس ها و ایمیل ها را پوشش می دهد. با توجه به وسعت امکانات زمان بندی و شرایط آن، SKEDit همیشه قابل اعتماد نیست چرا که برخی از کاربران از عدم پاسخ دهی درست آن صحبت کرده اند. البته اگر گوشی شما فول شارژ باشد می توان اطمینان داشت کمتر دچار تنبلی در این اپلیکیشن شوید و همه چیز به درستی صورت خواهد گرفت. به عبارت دیگر اگر بهینه ساز باتری را غیر فعال کنید احتمال درست عمل کردن نرم افزار به ۱۰۰ می رسد.

برنامه زمانبندی پیام SKEDit

اگر نمی دانید call scheduling چطور کار می کند، باید بگوییم که، وقتی که شما زمان بندی را برای یک تماس انجام می دهید، نرم افزار شماره مورد نظر را روی صفحه به شما هشدار می دهد و با یک دکمه تماس عملیات تماس گرفتن را به یاد شما می آورد.

برای دانلود این نرم افزار همه کاره برای زمان بندی پیام کلیک کنید

 

نرم افزار بومرنگ برای زمان بندی ایمیل

بومرنگ ابزاری است که به کمک آن می توانید کارهای زیادی را روی ایمیل خود انجام دهید. از توقف دریافت و ارسال ایمیل با بومرنگ گرفته تا زمان بندی کردن ایمیل ها در جیمیل.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چطور در نسخه دسکتاپ و وب، ایمیل ها را در جیمیل زمان بندی کنید می توانید این مقاله را مطالعه کنید. در واقع آن چه یاد داده می شود، استفاده از افزونه بومرنگ روی مرورگر شماست.

اما اگر به دنبال این هستید که روی گوشی اندرویدی تان به کمک یک اپلیکیشن عملیات زمان بندی ایمیل ها را انجام دهید، کافیست نسخه اندرویدی بومرنگ را دانلود کنید.

نرم افزار بومرنگ برای زمان بندی ایمیل

ویژگی بومرنگ این است که با تمام حساب گوگلی شما یکپارچه می شود و می توانید عملیات زمان بندی در ان را برای تمام بخش های گوگل از جیمیل گرفته تا تقویم صورت دهید.

برای دانلود بومرنگ در اندروید کلیک کنید

 

برنامه زمان بندی پیامک در اندروید

اگر فقط می خواهید از نرم افزار پیام رسانی گوشی خود استفاده کنید و یک پیام را به طور مکرر یا به صورت یک بار برای کسی ارسال کنید می توانید از پیشنهاد نهایی ما بهره ببرید. با کمک این پیشنهاد شما نرم افزار مورد نظر را نصب می کنید و بعد پیام خود را زمان بندی می کنید.

برنامه زمان بندی پیامک در اندروید

نکته مهم این است که می توانید یک پیام را برای چندین مخاطب همزمان تنظیم کنید.

این نرن افزار رایگان است و روی تمام دیوایس های اندرویدی به خوبی کار می کند.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

شیوه کار کردن با نرم افزارهای زمان بندی پیام

اگر از نرم افزاری استفاده کنید که چند پلتفرمه است ( یعنی از بستر های مختلف استفاده می کند و به شما کمک می کند تا زمان بندی را انجام دهید، مثل فیس بوک، توییتر، و .. ) کافی است ابتدا نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید  ( در مرحله ۱ کافی است مثلا واتس اپ را انتخاب کنید )

بعد از این به تناسب رابط کاربری، مخاطب یا پیام را انتخاب می کنید و آن چه که باید بدست مخاطب برسد را می نویسید و تدارک می بینید و در انتها با افزودن تایم و تاریخ و زمان بندی، عملیات را به خود اپلیکیشن واگذار می کنید.

دقت کنید که تا سر رسید زمانی که زمان بندی کرده اید، نباید پیام را از اپلیکیشن مورد نظر حذف کنید ( برخی اپلیکیشن ها ). 

برای زمان بندی کردن پیام نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند بتوانید از امکانات ویژه بهره مند شوید و پیام چند رسانه ای عالی برای دیگران ارسال کنید.

اگر در این باره تجربه خوبی دارید می توانید اسم نرم افزارهای مورد استفاده تان را در بخش نظرات بنویسید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *