کاهش قیمت گوشی A50 سامسونگ

کاهش قیمت گوشی A50 سامسونگ
  • 1399/3/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

قیمت گوشی های سامسونگ نیز مثل سایر برندهای موجود در بازار دستخوش نوساناتی شده است به طوری که در بسیاری از مدل ها در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت بوده ایم. افت قیمت گوشی A50 برای کاربران ایرانی بسیار جذاب بوده است چرا که این گوشی پرطرفدار نزد ایرانی ها اکنون با قیمت پائین تری به فروش می رسد و به دست مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

 

کاهش قیمت گوشی A50 سامسونگ

عکس گوشی A50

بر طبق آخرین رصدی که در بازار گوشی های موبایل انجام شده، قیمت گوشی A50 که برای مدت زیادی در سطح بالای ۵ میلیون تومان قرار داشت در روزهای گذشته در محدوده ۴ میلیون و هفتصد هزار تومان به فروش می رسد و همین عامل باعث افزایش خرید A50 سامسونگ شده است.

گوشی های سامسونگ به سبب کیفیت بالا و همچنین استفاده از طراحی و دوربین مناسب یکی از برندهای پرطرفدار نزد کاربران ایرانی محسوب می شوند و مدل A50 سامسونگ نیز از پرفروش ترین گوشی های ساموسنگ در بازار به شمار می رود که این روزها بیش از قبل به فروش می رسد.

 

گفتنیست گوشی A50s سامسونگ هم اکنون در محدوده قیمتی ۵ میلیون و صد تا ۵ میلیون و دویست خرید و فروش می شود و قیمت A50s کاهش چشمگیری را تجربه نکرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بنظربنده گوشی A51کاملا بروزتر.فرمت بالاتر رم .حافظه داخلی وتعداددوربین ها بهم بیشتروهم ارکیفیت بالاتری خرخوردارهست.قفل باتشخیص چهره.اثرانگشت وشماره چندرقمی.اززوم بالاتری برخورداره وهمچنین بزذگتره.۱۸ ماه گارانتی شرکتی داره..دوربین های ۴ گانه پشت ۴۸ مگاپیکسل ودوربین سلفی هم ۳۲٫٫ازقدرت پردازش ۸ تا۱۰ ساپورت میشودپس خیلی سرعتش عالیه.از۵۰ اس هم چندصدتومنی گرونتره امادوبرابرکاراییشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *