خرید و فروش ارز دیجیتال تتر در تترلند

خرید و فروش ارز دیجیتال تتر در تترلند
  • 1400/12/7
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

حدود یک دهه از معرفی سیستمی جدید در بانکداری نوین به نام رمز ارز‌ها می‌گذرد. این رمز ارز‌هایی که غالبا طبق سیستم بلاک چین عمل می‌کنند در ابتدا یک مفهوم بیگانه و غیرقابل لمس بودند. مورد قبول واقع شدن این مقوله در جامعه جهانی، همانند هر مسأله دیگری نیاز به زمان داشت. امروزه پس از سال‌ها تبلیغات و آگاه‌سازی فراوان، ارز‌های دیجیتال در نهایت مورد توجه مردم قرار گرفته و در هر محفلی صحبت از آن‌هاست. قابلیت عدم ویرایش اطلاعات و ماندگاری آن‌ها همچنین امنیت بالا در ارز‌های دیجیتال باعث مورد توجه واقع شدن آن‌ها شده‌اند. ارز‌های دیجیتال نیز انواع مختلفی دارند که معروف‌ترین‌ها بیت کوین است که بیشتر مورد توجه افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری دارند. اما اگر شما برای تسریع معاملات خارجی خود به بازار ارز‌های دیجیتال روی آورده‌اید، خوب است بدانید که بهترین گزینه پیش روی شما برای این هدف، ارز دیجیتال تتر است. در ادامه بیشتر با ارز دیجیتال تتر، مزایای بی‌نظیر در نحوه خرید آن و یکی از بهترین سایت‌های خرید، انتقال و فروش این ارز دیجیتال در سایت ایران آشنا خواهید شد.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

تتر یا Theter، یکی از انواع ثابت ارز‌های دیجیتال است که اصطلاحاً استیبل کوین (Stable Coin) نامیده می‌شوند. این نوع از انواع ارز که تتر یکی از بهترین‌های آن به شمار می‌رود رمز ارز‌هایی پایه ثابت هستند که ارزش آن‌ها در طول زمان دستخوش تغییر نخواهد شد و این ویژگی، آن‌ها را برای معاملات بسیار، مناسب کرده است. در مورد ارز دیجیتال تتر باید گفت که پشتوانه ارزی و دلاری دلیل این مسأله است. به ازای هر تتر، یک دلار (دقیقاً یک دلار نه سنتی کم‌تر نه بیشتر! ) در سیستم بانکی کنار گذاشته می‌شود. این مسأله باعث می‌شود که تتر را بتوان یک نوع دلار دیجیتال به حساب آورد؛ دلاری که از شکل فیزیکی خارج شده و با قرار گرفتن به شکل دیجیتال، معایب سابق را ندارد.

نوع دلاری ارز دیجیتال تتر که پراستفاده و پرطرفدارترین نوع آن است، با نام انحصاری و اختصاری USDT، شناخته می‌شود. خوب است بدانید که ارز دیجیتال تتر از نوع یورو با پشتوانه یورو نیز در بازار وجود دارد که با نام انحصاری و اختصاری EURT، شناخته می‌شود. از EURT می‌توان برای انجام معاملات مربوط به ارز یورو استفاده کرد. چنانچه که برای هر EURT، همانند ESDT، پشتوانه ارزی نگه داشته می‌شود. با این تفاوت که در EURT پشتوانه ارزی از نوع یورو و در ESDT، پشتوانه ارزی از نوع دلار است.

کمپانی سازنده تتر

شرکت آی فینکس (I Finex) شرکتی نام آشنا برای فعالان و دنبال‌کنندگان عرصه ارز دیجیتال است. این شرکت موفق، صاحب تشکیلات ارز دیجیتال تتر است و با‌ ایده جالب این ارز، توانسته است نظر بسیاری از افراد را جلب کند. خوب است بدانید که ارز دیجیتال تتر در ابتدای حضور خود در این عرصه و در سال ۲۰۱۴ میلادی با نام Real Coin، وارد بازار شد اما حدود یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۵، شرکت سازنده یعنی آی فینکس نام آن را به تتر تغییر داد و از همان زمان، تتر یکی از بهترین‌ها در زمینه رمز ارز‌های پایه ثابت است. خوب است بدانید صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس (Bit Finex) تحت مالکیت و همین شرکت است و توسط آن گردانده و اداره می‌شود. از جذاب‌ترین و جدیدترین محصولات آی فینکس، می‌توان به ارز دیجیتال تتر گلد (Tether Gold) اشاره کرد. همان‌طور که از نام آن قابل حدس است پیشتوانه این ارز دیجیتال فلز با ارزش طلا است!

مزایای ارز دیجیتال تتر

اگر قصد ورود به عرصه ارز‌های دیجیتال را دارید، آگاهی از مزایای ارز‌های متفاوت مسأله بسیار مهمی است تا بتوانید ارز مورد نیاز خود را با مزایای بالا انتخاب کنید. از آن‌جایی که در مطلب به طور اختصاصی بحث ما در مورد ارز دیجیتال تتر است، در ادامه مزایای قابل توجه آن آورده شده‌اند.

دوری از نوسانات بازار ارز‌های دیجیتال

همان طور که می‌دانید بازار ارز‌های دیجیتال پر از نوسانات است و این بالا و پایین شدن ارزش سهام‌ها، باعث ایجاد مزایا و معایبی شده است. به عنوان مثال صعود مکرر ارزش سهام‌های مختلف، باعث پولدار شدن یک شبه بسیاری از افراد شده است و از طرفی دیگر، افراد زیادی را با شکست در سرمایه‌گذاری روبرو کرده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این ارز دیجیتال، ثبات بی‌نظیر آن است که باعث می‌شود در برابر نوسانات این بازار پرریسک در‌امان بمانید. ارزش سهام تتر شما همیشه به اندازه دلار معادل تعداد تتر‌های موجود در کیف پول شما خواهد بود. برای درک بهتر این مسأله مثال زیر را در نظر بگیرید.

فرض کنید که شما قصد خرید ارز دیجیتال به ارزش هزار دلار را دارید، این در حالی است که قصد شما از خرید سرمایه‌گذاری یا موارد مشابه نیست شما تنها قصد دارید از بستر امن ارز‌های دیجیتال استفاده کرده تا معاملات خارجی خود را با سادگی و راحتی بیشتری انجام دهید. پس از مدت یک ماه، ارزش سهام بیت کوینی شما افت می‌کند و تعداد بیت کوینی که با هزار دلار خریداری کرده‌اید به نصف می‌رسد و ارزش کیف پول شما چیزی حدود ۵۰۰ دلار است! این در حالی است که اگر در ابتدا می‌دانستید با توجه به هدف شما، با هزار دلار اولیه خود، خرید  تتر را انتخاب کرده بودید؛ حال پس از گذشت یک ماه، همچنان ارزش دارایی شما هزار دلار می‌بود و از این‌که تا ابد نیز همین مقدار خواهد بود آسودگی خاطر بی‌نظیری را تجربه می‌کردید.

انتقال راحت و آسان

سیستم بانکداری به لطف ارز‌های دیجیتال به طرز بسیار فوق‌العاده‌ای تغییر کرده است. حال شما برای تبدیل و انتقال سرمایه خود نیازی نیست چندین روز کاری زمان بگذارید و دردسرهای مراجعه به بانک‌ها و صرافی‌های شلوغ را به جان بخرید. تا مدت‌ها پیش، لازمه انجام معاملات خارجی این بود که یک فرد را مسئول انجام امور نقل و انتقال پول کنید یا خود دردسر‌های این امر را متحمل شوید. امروزه با وجود ارز دیجیتال تتر بر مبنی دلار و حتی یورو، این امر به سادگی کارت به کارت داخلی یا ارسال یک‌ایمیل شده است! از ویژگی‌های بسیار جذاب این ارز دیجیتال همین مسأله است که شما می‌توانید به راحتی آن را به صرافی‌ها و سایر کیف پول‌ها منتقل کنید.

تتر بر روی انواع کیف پول‌های دیجیتال نرم‌افزاری یا حتی سخت‌افزاری قابل ذخیره است. شما می‌توانید به راحتی بر روی کامپیوتر یا گوشی موبایل خود اطلاعات مربوط به دارایی خود را چک کنید و از آن برای معاملات مالی خود استفاده کنید؛ چنانچه که این امر به راحتی و سادگی امکان‌پذیر است و در عرض چندین دقیقه انجام است. انتقال تتر و یا ذخیره‌سازی آن در انواع کیف پول‌های رسمی و شناخته شده نظیر اتریوم، کیفت پول‌های اومنی، بیت کوین کش و ترون امکان‌پذیر است.

چگونگی خرید ارز دیجیتال تتر

این یک قاعده کلی است که برای خرید ارز باید به صرافی مراجعه کرد. از آن‌جایی که ارز‌های دیجیتال شکل جدیدی از ارز را ارائه داده‌اند قاعدتاً صرافی آن‌ها نیز به شکل دیجیتالی است. انواع صرافی دیجیتال وجود دارند که شما می‌توانید امر خرید ارز دیجیتال تتر را در آن‌ها انجام دهید‌. اما همان‌طور که می‌دانید تحریم‌های مالی علیه کشور ما در همه زمینه‌ها سعی در متوقف کردن ایرانی‌ها دارند. قاعدتاً در اکثر صرافی‌های خارجی، امکان ثبت نام کاربران ایرانی وجود ندارند. یعنی در صورت وجود با آی پی ایران، انجام مراحل احراز هویت نیز برای شما ممکن نخواهد بود. حتی اگر موفق شوید با تغییر آی پی از طریق استفاده از وی پی ان‌ها، موفق به ثبت حساب کاربری در این صرافی‌ها شوید همچنان ریسک مسدود شدن حساب شما و قطع دسترسی شما به آن وجود دارد. این ریسکی است که به هیچ وجه نباید آن را بپذیرید‌. البته خوب است بدانید که صرافی‌های خارجی، پیچیدگی‌ها و سختی‌های خاص خود را دارند. از عمده‌ترین این مشکلات می‌توان به ارائه خدمات این سایت‌ها به زبان انگلیسی اشاره کرد.

برای ایرانیان دو راه وجود دارد. تبدیل سایر ارز‌های دیجیتال خود همانند بیت کوین به تتر، یک راه حل است. اما مستقیم‌ترین و راحت‌ترین روش، خرید تتر از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. شما می‌توانید به راحتی از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی با کارت بانکی از این صرافی‌ها، میزان ارز دیجیتال تتر مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین به دلیل ارائه خدمات این صرافی‌ها به زبان فارسی، انجام فرآیند‌های مرتبط با ارز دیجیتال تتر در آن‌ها راحت و شفاف‌تر خواهد بود‌. در ادامه به شما یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌های فعال در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

سایت تترلند

تترلند یک صرافی داخلی معتبر است که به صورت اختصاصی، در خصوص ارز دیجیتال تتر فعالیت می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های خوب تترلند آشنا خواهید شد.

انجام معاملات و خرید تتر در بستری امن

این را باید به خاطر بسپارید که شما باید از میان چندین صرافی داخلی موجود، یکی از معتبرترین‌ها را انتخاب کنید؛ کم نیستند افراد شیادی که با توجه به گسترش روز افزون خرید ارز‌های دیجیتال، دست به احداث سایت‌های فیک و دروغین می‌زنند و از این طریق، سرمایه افراد بسیاری را از آن خود می‌کنند. از آن‌جایی که مبالغ انتقال یافته قاعدتاً به دلار هستند سرمایه از دست رفته می‌تواند بسیار بزرگ و برگشت‌ناپذیر باشد! تترلند یک صرافی رسمی و دارای اعتبار است که می‌تواند اموری نظیر خرید، فروش و انتقال تتر را برای شما انجام دهد. تترلند از تمامی اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به معاملات شما محافظت می‌کند و شما می‌توانید با خیالی راحت در این بستر امن فعالیت کنید.

فضای کاربری ساده و آسان

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد خیال می‌کنند نمی‌توانند در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت کنند و در این عرصه ورود کنند، فرآیند ثبت نام پیچیده حاوی احراز هویت و پیچیدگی مدیریت ارزهاست. در واقع دلیل این مسأله، رابط کاربری و فضای پیچیده بسیاری از سایت‌های فعال در زمینه ارز دیجیتال تتر و سایر ارز‌های دیجیتال است. در تترلند همه مراحل و عناوین، ساده و قابل فهم و هر فردی با کم‌ترین اطلاعات در خصوص ارز‌های دیجیتال می‌تواند در آن ثبت نام و فعالیت کند. سرعت فرآیند‌های این سایت بسیار بالاست به طرزی که احراز هویت در تترلند بیش از ده دقیقه طول نخواهد کشید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی صبور و با حوصله تترلند، در ۲۴ ساعت از هر شبانه روز در خدمت شما هستند تا هرگونه سؤالات شما را پاسخ داد و ابهامات شما را برطرف کنند.

کارمزد بسیار کم

یکی از ویژگی‌های منفی اکثر صرافی‌ها، کارمزد بالایی است که برای انجام معاملات گوناگون دریافت می‌کنند. از آن‌جایی که کارمزد دریافتی از جنس ارز‌های خارجی و حتی همین ارز‌های دیجیتال خواهد بود، این کارمزد بخشی قابل توجهی از سرمایه شما خواهد بود. یکی از دغدغه‌های افراد فعال در حوزه ارز‌های دیجیتال، یافتن صرافی‌هایی است که مبلغی مقرون به صرفه جهت کارمزد تراکنش‌ها دریافت می‌کنند. در تترلند کارمزد دریافتی نسبت به سایرین بسیار کم و مناسب است و شما می‌توانید انواع تراکنش‌ها را بدون نگرانی از این مسأله انجام دهید.

مطالب مفید در حوزه ارز دیجیتال تتر

چندین سال از ورود تتر به عرصه ارز دیجیتال می‌گذرد و به دلیل مزایای آن، طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما همچنان تتر یک مقوله تازه به حساب می‌آید و کم‌تر کسی با آن آشنایی کامل و کافی دارد. این بسیار مهم است که چشم بسته وارد این مقوله نشوید و اطلاعات کافی را در خصوص تتر به دست بیاورید. بخش مقاله‌های سایت تترلند، دارای مطالب به شدت کاربردی و مفیدی در خصوص ارز‌های دیجیتال به خصوص ارز دیجیتال تتر است و شما می‌توانید همیشه از آن‌ها بهره‌مندی لازم را داشته باشید.

اپلیکیشن تترلند

کم نیستند افرادی که با سایت‌ها میانه خوبی ندارند و ترجیح می‌دهند در اپلیکیشن‌ها فعالیت کنند. اگر شما هم جزء چنین دست افراد هستید، خبر خوش این است که تترلند تنها محدود به سایت نیست. اپلیکیشن این سایت با فضای کاربری راحت و ساده همانند سایت تترلند و با سرعت بالا در دسترس مخاطبین عزیز است.

سایت تترلند، سایتی بی‌نظیر جهت امور مربوط به ارز دیجیتال تتر

همان‌طور که خواندید تتر یکی از ارزهادی دیجیتال معروف است که به دلیل داشتن ثبات بالا و دیگر مزایای آن که درباره آن‌ها صحبت کردیم می‌تواند شکلی جدید و فوق آسانی به معاملات شما دهد. شما می‌توانید این امر را از سایت فوق‌العاده تترلند که ویژگی‌های مثبت آن به شما معرفی شد، ممکن سازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به تترلند به نشانی اینترنتی https://tetherland.com مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *