همه چیز درباره ارز دیجیتال هارمونی وان + نکات مهم

همه چیز درباره ارز دیجیتال هارمونی وان + نکات مهم
  • 1401/1/22
  • گویا آی تی
  • 0

ارز دیجیتال هارمونی وان چیست ؟

بررسی یک پروژه درخشان و آینده دار

هارمونی یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین غیر متمرکز است که ابزارها و قابلیت هایی را برای ایجاد، میزبانی، مدیریت و استفاده از   Dapps  با حداکثر مقیاس پذیری و قابلیت همکاری ارائه می دهد. ، به همین دلیل این پروژه راه حل هایی برای حل محدودیت های فعلی اتریوم ارائه می دهد.

چشم انداز نهایی پروژه ایجاد یک محیط پایدار است که کاربران را قادر می سازد با استفاده از ابزارهای موجود، بازارهایی را برای توکن های غیر قابل تعویض ایجاد کنند، در حالی که از قابلیت همکاری و مقیاس پذیری از طریق شاردینگ استفاده می کنند.

هارمونی همچنین زمان تولید بلاک را که بیش از یک ثانیه طول نمی کشد، ارائه می دهد و معاملات را سریعتر از اتریوم پردازش و به انجام می رساند.

هارمونی چگونه کار می کند؟

هارمونی  با استفاده از شاردینگ (خرد کردن حالت تصادفی) باعث افزایش مقیاس پذیری و سرعت انجام معاملات و تولید بلاک در زمان کمتر می شود. شاردینگ به شبکه اجازه می دهد تا پایگاه داده را به پارتیشن های کوچکتر به نام shards تقسیم کند و باعث  کاهش تاخیر شود. در نتیجه شاردینگ تراکنش های سریع و نزدیک را امکان پذیر می کند ، در حالی که از ازدحام و شلوغی شبکه جلوگیری می کند.

فرآیند خرد کردن یا شاردینگ به مکانیسم اجماع اثبات سهام مبتنی بر روشی که به عنوان تولید تصادفی توزیع شده شناخته می شود بستگی دارد. این ترکیب امنیت، مقیاس پذیری و تأیید ساده و آسان را امکان پذیر می کند.

شبکه هارمونی بر اساس پروتکل تحمل گسل بیزانس، معروف به Fast BFT عمل می کند. FBFT با پردازش موازی تراکنش ها، سرعت و کارایی را در شبکه هارمونی  تسهیل می کند؛ در عین حال، هارمونی با امضای معاملات با امضای کل، هزینه ارتباطات را کاهش می دهد که ۲۵۰ یا بیشتر اعتبارسنج را قادر می سازد در کمترازدو ثانیه به تایید تراکنش ها بپردازند.

بنیانگذاران هارمونی

هارمونی به طور مشترک توسط یک تیم توسعه دهنده که دارای تجربه زیادی در زمینه رمزنگاری و علوم رایانه است ایجاد و توسعه داده شد و مقیاس پذیری و قابلیت همکاری را برای توسعه دهندگان Dapp به ارمغان آورد. موسس ومدیرعامل هارمونی استفان تسه است، در حالی که نیک وایت همچنین یکی از بنیانگذاران و یکی از اعضای فعال جامعه هارمونی است.

این شرکت در ابتدا در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد ، با یک تیم توسعه ۱۲ نفره، از جمله استفان تسه و هفت عضو که دارای موقعیت های قبلی در مایکروسافت، گوگل، آمازون و اپل بودند.

استفان تسه قبلاً در گوگل، مایکروسافت و اپل به عنوان مهندس کار می کرد.هارمونی برای توسعه بیشتر پروژه باید تا پایان سال ۲۰۲۱ زیرساخت های متقاطع و متقابل زنجیره ای را معرفی کند.

معرفی توکن One

One توکن شبکه هارمونی بوده و یک ارزدیجیتال کاربردی برای این شبکه می باشد.از one می توان برای پرداخت خدمات و عملیات مختلف در شبکه، از جمله پرداخت هزینه ذخیره سازی استفاده کرد. دارندگان ONE همچنین می توانند در اداره شبکه مشارکت داشته باشند زیرا داشتن ONE به آنها حق رای می دهد.

تعداد کل توکن های ONE 13,269,116,790 است که از این تعداد ۱۱٫۴۶ میلیارد آن در گردش می باشد که تقریبا ۸۰ درصد از تعداد کل توکن های آن و هرچه درصد توکن در گردش بیشتر باشد قابل قبول تر می باشد.

قیمت هارمونی ONE کار خود را با قیمت تقریبی ۰٫۰۲ در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و در سال ۲۰۲۰ به کف قیمتی ۰٫۰۰۱۵۵ رسید.

با رشد بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ هارمونی وان توانست به قیمت ۰٫۲۲ دلار دست یابد  و رشد بسیاری را تجربه کرد.با اصلاح بازار به قیمت  ۰٫۰۵۵دلار بازگشت و در اواخر  ۲۰۲۱سقف قیمتی جدید ۰٫۳۸ دلار را به ثبت رساند و در زمان نگارش این مطلب قیمت هارمونی وان ۰٫۱۶۵ می باشد.

کدام صرافی ها از ارز وان (ONE) پشتیبانی می کنند؟

شما برای خرید ارز هارمونی وان میتوانید از ۳ روش اقدام کنید:

  1. خرید ارز هارمونی وان با کارت بانکی
  2. خرید ارز هارمونی وان با تتر از صرافی های متمرکز
  3. خرید ارز هارمونی وان با تتر از صرافی های غیرمتمرکز

خب طبیعتا روش اول بسیار روش راحتر و ایمن تری برای خرید هارمونی وان می باشد. از این رو پیشنهاد ما استفاده از صرافی ” پی ام ایکس چنج ” می باشد که یکی از امن ترین و بهترین صرافی های حوزه ارزهای دیجیتال در ایران می باشد.

این صرافی تمام اتوماتیک می باشد یعنی تنها فقط کافیست وارد این صرافی به آدرس  pmxchange.co  شوید و در صفحه اصلی از قسمت خرید و فروش ارز های دیجیتال ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی هارمونی وان بگذارید و به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات هویتی خود میتوانید احراز هوییت کنید و اقدام به خرید ارز هارمونی وان از طریق درگاه معتبر شاپرک نمائید.

در روش دوم و سوم  شما میتوانید با استفاده از صرافی های متمرکزی همچون بایننس و کوکوین و صرافی های غیرمتمرکز از جمله پنکیک سواپ و یونی سواپ اقدام به خرید ارز دیجیتال هارمونی وان نمایید اما توجه داشته باشید برای استفاده از این صرافی ها نیاز به ارز تتر دارید که برای تهیه میتوانید از صرافی پی ام ایکس چنج خریداری نمائید.

 

کیف پول هارمونی وان ONE

هارمونی وان را شما میتوانید بر روی کیف پول های مختلف و زیادی ذخیره سازی کنید. کیف پول های معروفی در جهان همچون تراست ولت، متاسک و کیف پول های سخت افزاری همچون لجر و ترزور از این ارز پشتیبانی میکنند.

در ادامه میخواهیم به بررسی و معرفی کیف پول های ارز هارمونی وان بپردازیم:

کیف پول های سخت افزاری:

کیف پول های سخت افزاری یا کیف های سرد مانند لجر یا ترزور امن ترین گزینه برای ذخیره ارزهای دیجیتال می باشند. کار با این کیف پول ها بسیار آسان است اما این کیف پول ها رایگان نبوده و باید شما از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید آنها نمائید. در مجموع این دسته از کیف پول ها برای ذخیره مقادیر بیشتر ارز وان  برای کاربران مناسب تر است.

کیف پول های نرم افزاری:

کیف پول های نرم افزاری گزینه دیگری هستند که رایگان و آسان برای استفاده هستند. این کیف پول ها در نسخه های متفاوتی از جمله آندروید، آی او اس، ویندوز و مک در دسترس و قابل دانلود می باشند. برای استفاده از این کیف پول ها ۱۲ کلمه در اختیار شما قرار داده میشود که حکم نام کاربری و رمز عبور شما را داشته و حتما باید در چند جا ذخیره و نگهداری شود.

متامسک، تراست ولت و اتمیک ولت محبوب ترین نسخه های کیف پول های نرم افزاری برای نگه داری هارمونی وان می باشند . شما میتوانید با توجه به سیستم عامل خودتون از اپ استور و گوگل پلی نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

کیف پول های تحت وب:

کیف پول های آنلاین یا کیف پول های وب نیز رایگان و آسان برای استفاده هستند و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترسی میباشند.

با این حال به آنها کیف پول داغ گفته می شوند و نسبت به جایگزین های سخت افزاری یا نرم افزاری امنیت کمتری دارند.

از آنجا که به احتمال زیاد برای مدیریت ارز وان ONE خود نیاز به پلتفرم مورد اعتماد دارید، باید یک سرویس معتبر با سابقه امنیتی انتخاب کنید. به همین دلیل، کیف پول های تحت وب بیشتر برای نگهداری مقادیر کمتری از ارزهای دیجیتال استفاده میشود.

ارز هارمونی وان بخریم یا نه؟

هدف هارمونی حل مشکل مقیاس بندی ناکارآمد و قابلیت همکاری است، و به توسعه دهندگان Dapp محیطی کاملاً بهینه برای DeFi Dapps و معاملات سریع ارائه می دهد.هدف هارمونی تبدیل شدن به یکی از شبکه های برتراز نظر سرعت و عملکرد با تاخیرو هزینه کم است.

هرچه هماهنگی بیشتری برای توسعه Dapp و معاملات سریع اتخاذ شود، توکن بومی آن( ONE) ارزشمندتر می شود.معامله گران می توانند ONE را بخرند و بفروشند تا سود کسب کنند.

هارمونی وان در در آینده رویداد های بسیار مهمی خواهد داشت و قطعا باعث رشد و شکوفایی این ارز در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ خواهد شد.

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال و ارز هارمونی  (one) ما صرافی آنلاین “پی ام ایکس چنج ” pmxchange.co را به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

  • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
  • احراز هویت اتوماتیک
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
  • پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال
  • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
  • خرید و فروش بدون کارمزد
  • بهترین نرخ در ایران
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *