صرافی ارز دیجیتال پینگی در نمایشگاه متاراد ۲۰۲۲

صرافی ارز دیجیتال پینگی در نمایشگاه متاراد ۲۰۲۲
  • 1401/3/9
  • گویا آی تی
  • 2

متاراد اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی با موضوع متاورس، رمزارزش، اقتصاد دیجیتال، رمز پول است.  این نمایشگاه در تاریخِ ۳ الی ۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد و میزبان مخاطبان و علاقمندان به این حوزه بود. صرافی ارز دیجیتال پینگی pingi.co به عنوان یکی از استارتاپ های فین تک در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. باید خاطر نشان کرد این صرافی در اینوتکس ۲۰۲۱ از سرویس صرافی و بازار معاملاتی خود رونمایی کرد و مورد استقبال فعالان اکوسیستم فناوری قرار گرفت.

در این نمایشگاه صرافی پینگی مورد تایید و توجه جناب آقای دکتر جهانگیری معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و جناب آقای دکتر سمیعی دبیر اجرایی نمایشگاه به صورت مستقیم قرار گرفت.

 

از آنجایی که صرافی پینگی اولین و تنها صرافی در ایران با امکان مراجعه حضوری است، وجه تمایز متفاوتی نسبت به سایر صرافی های ایرانی داشته و به همین جهت توجه و اعتماد بیشتری به خود جلب کرده است.

آنچه این حس اعتماد را در مخاطبین ایجاد میکند توجه و تمرکز پینگی بر رسالت آگاه سازی و آموزش در کنار ایجاد بستر مناسب و امن برای خرید و فروش و تبادل ارز دیجیتال است.

معرفی اجمالی صرافی پینگی

شرکت پایا همیار اسپادان تحت نام برند پینگی به عنوان اولین صرافی ارز دیجیتال با امکان مراجعه حضوری در ایران از سال ۱۳۹۹در حال فعالیت است. در بازار معاملاتی و صرافی پینگی این امکان برای کاربران فراهم شده تا با دو ارز مبدا ریال و تتر به خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم، تتر، ترون و بیش از ۲۰۰ رمز ارز دیگر که دائما در حال افزایش است؛ به معامله و خرید فروش به دو صورت P2P و OTC بپردازند.

با توجه به اینکه پینگی همانند سایر بازار معاملاتی های جهانی نظیر صرافی بایننس دارای فول نودهای اختصاصی جهت تایید تراکنش هاست، تمامی رمز ارزها دارای کیف پول اختصاصی می باشند. به همین علت کاربر بدون محدودیت زمانی میتواند دارایی خود را در کیف پول پینگی نگهداری کند.

آنچه پینگی را نسبت به سایر صرافی های فعال در ایران متمایز میکند :

  • اولین صرافی با امکان مراجعه حضوری در ایران
  • کد نویسی شده اختصاصی از ۰ تا ۱۰۰ و عدم وابستگی به صرافی های خارجی از طریق API
  • پلتفرم امن ، غیر قابل تحریم و مسدود سازی
  • دارای فول نودهای اختصاصی در شبکه بلاکچین
  • دارای کیف پول اختصاصی برای تمامی ارزها
  • امکان سفارش گذاری حرفه ای StopLimit / OCO در بازار P2P
  • خرید و فروش به صورت OTC در بخش صرافی
  • سرویس بازار ساز خودکار (AMM) جهت بی نیازی به حجم معاملات
  • محاسبه گر هوشمند کارمزد با توجه به حجم معاملات
  • امنیت چند لایه و نگهداری دارایی ها در کیف پول‌های سرد
  • پلتفرم کاملا همخوان با تمامی دستگهای موبایل و تبلت ( PWA )
  • سیستم رفرال مارکتینگ یا کد دعوت کریپتویی / ریالی

 خرید ارز دیجیتال در ایران 

برای فعالیت در حوزه رمزارز ها و ارز های دیجیتال در ایران، نیاز دارید که در ابتدا در یکی از بازارهای معاملاتی ارز دیجیتال، مثل پینگی ثبت نام کنید. پس از ثبت نام شما می توانید کریپتوکارنسی مدنظرتان را به سادگی خریداری کنید. برای مثال اگر قصد خرید بیت کوین دارید، می توانید در قسمت معامله و خرید و فروش سریع Bitcoin خریداری کنید.

پینگی، امکانات زیادی را برای خرید ارز دیجیتال فراهم کرده است.  همانطور که گفته شد امکان سفارش گذاری حرفه ای مثل Stoplimit و  OCO برای درج حد سود و ضرر در معاملات معامله گران فعال شما علاوه بر اینکه می توانید رمزارز هایی نظیر تتر، بیت کوین و اتریوم را خریداری کنید، می توانید با کاربران پینگی به صورت p2p ( کاربر به کاربر ) معامله کنید.

گزارشات تصویری و ویدئویی متاراد از صرافی پینگی

در اولین روز از نمایشگاه، جناب آقای دکتر جهانگیری، معاونت پیشگیری از جرم قوه قضایی از غرفه پینگی بازدید داشتند. همچنین جناب آقای آرش سروی، اینفلوئنسر تکنولوژی‌ و استارتاپ، به صورت پخش زنده در آپارات با مدیر عامل پینگی جناب آقای علیرضا هفت برادران و سرکار خانم مهندس دیبا جمشیدیان، مدیر محصول و مارکتینگ این مجموعه  مصاحبه داشتند. این مصاحبه به صورت آنلاین از آپارات قابل مشاهده و حول محور قانون گذاری برای صرافی ها و همینطور نقاط تمایز پینگی نسبت به سایر صرافی ها بود.

 

اعضای مجموعه زوم ارز نیز با حضور در غرفه پینگی با  مدیر فنی صرافی پینگی گفتگو و مصاحبه کوتاهی داشتند. که پیرو بررسی سایر صرافی های فعال در ایران، روند ریزش لونا و همینطور آینده ارز جدید لونا ۲ و تاثیر اجرایی شدن طرح صیانت در ایران بر بیزینس ها بود.

جناب آقای دکتر سمیعی دبیر اجرایی نمایشگاه در غرفه پینگی حضور داشتند و پینگی را به عنوان برترین غرفه متاراد معرفی کردند. و از این صرافی دعوت کردند تا در نشست سران اجلاس به عنوان مهمان ویژه حضور داشته باشند.

 

انتخاب صرافی معتبر ایرانی برای سرمایه گذاری

یکی از راههای گزینش صرافی های معتبر حضور پر رنگ آنها در نمایشگاههای بین المللی و همین طور شفافیت در عملکرد می باشد. صرافی پینگی همانطور که اشاره شد از سرویس بازار معاملاتی خود در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ رونمایی کرد. پس از شرکت در اینوتکس ۲۰۲۲ با فاصله یک هفته در نمایشگاه تخصصی ارز دیجیتال متاراد حضور پیدا کرد. باعث افتخار بود که در این نمایشگاه صرافی پینگی در کنار صرافی های با سابقه بیشتر نظیر آبان تتر و سرمایکس فعال بود و توانست عنوان غرفه برتر را از آن خود کند.

علاوه بر آن پینگی اولین و تنها صرافی ارز دیجیتال  در ایران با امکان مراجعه حضوری است. دفتر مرکزی این صرافی در اصفهان سیتی سنتر قرار دارد. که به کارربراان خود این اطمینان از لحاظ مشخص بودن مرکز فعالیت را میدهد.

از جهت موارد فنی و سرعت سیستم هم میتوان به این موضوع اشاره کرد که طبق استاندارهای جهانی در حال فعالیت است و علاوه بر اینکه فول نودهای اختصاصی روی بستر بلاکچین راه اندازی کرده امکان معاملات ارزهای متنوع با انتقال سریع را بریا کاربران خود فراهم می نماید. به همین علت مجهز به کیف پول اختصاصی برای تمامی رمز ارزها است و کاربر پس از خرید مجبور به انتقال سریع دارایی خود نیست.

پینگی با شعار بازار مطمئن رمزارزها در تلاش است تا این امکان را فراهم کند که بدون واسطه و محدودیت، تمامی کریپتوکارنسی ها (Cryptocurrency) را با بهترین قیمت جهانی و کمترین کارمزد در بازارهای تومان و تتر آنلاین خرید و فروش کنید.

جشنواره های صرافی پینگی در طی نمایشگاه

پینگی برای کاربران طرح های متنوع تخفیف در کارمزد، اعطای کد دعوت ۵۰% ای، دریافت ۱ میلیارد بیبی دوج به ازای یک معامله و همینطور تخفیف ویژه روی دوره های آموزشی خود را ارائه کرد. که با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. من با این صرافی ۶ ماهی هست که کار میکنم
    بنظرم پشتیبانی که این صرافی داره هیچکدوم از صرافیهای داخلی ندارن
    فقط تعداد ارزهاش باید بیشتر بشه

  2. من واقعا لذت بردم که یه صرافی ایرانی تونسته این همه اپشن و خدمات ارائه بده.واقعا نحوه‌ی پرزنت پلتفرمشون عالی بود.کاملا مراجعه کننده رو توجیح و راهنمایی میکردن به زبان ساده.امیدوارم همینجور با قدرت ادامه بدن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *