با Acontags براي مخاطبين خود زيرگروه انتخاب كنيد (اندروئید)

با Acontags براي مخاطبين خود زيرگروه انتخاب كنيد (اندروئید)
  • 1390/10/29
  • ITTeach
  • 0

acontags  یک کاربرد مدیریت تماس اندروئیدی بسیار موثر و با استفاده ساده است که علاوه بر فراهم کردن زمینه ای برای شما جهت ایجاد تعداد نا محدود گروه ها، به شما اجازه می دهد تا هر گروه را دوبار به گروه های زیرین تقسیم کرده و برچسب های مناسبی را به هرکدام اختصاص دهید. بطور خلاصه، این کاربرد، سه سطح گروه بندی را برای شما فراهم می کند. بعنوان مثال، شما می توانید یگ گروه کلی برای تمام تماس های ایمیل خود ایجاد کنید، چندین زیر گروه را برای تماسهایی که دارای حساب جی میل (Gmail) و سایر سرویس های ایمیل هستند ایجاد کرده و سپس آنها را به زیر گروه های بیشتری برای تماسهای کاری، دوستان و افراد خانواده تقسیم کنید. acontags  تمام تماسهای شما را از دفترچه تلفن آورده و برای شما امکان برقراری تماس، ارسال متن و ایمیل را فراهم کرده و موقعیت آنها را از طریق نقشه های گوگل بررسی می کند. More after the break.

مثالی از گروه بندی را می توان در اسکرین شات های فراهم شده در زیر مشاهده کرد که نشان می دهد که تماسهای تلفنی به شماره های خط ثابت و موبایل تقسیم بندی شده و قسمت موبایل نیز به شبکه های مختلف تلفنی تقسیم بندی شده است.

این کاربرد تمام تماس های تلفنی و ایمیل شما را بر روی صفحه اصلی خود فهرست می کند. برای شروع ایجاد برچسب در سطح اول، ایجاد برچسب اول شما را در بالای این صفحه انتخاب کنید. بعد از ایجاد یک برچسب/ گروه، شما می توانید با سادگی آنرا با تماسهای مورد نیاز با انتخاب آنها از لیست نشان داده شده در زیر، پر کرده ، یا یک برچسب دیگر به آن اضافه کنید. برای اینکار شما باید آیکون بعلاوه (+) را که در زیر برچسب قبلی وجود دارد را انتخاب کنید. همان طور که قبلا نیز گفته شد، به هیچ وجه هیچ محدودیتی در تعداد گروه هایی که می تواند در هر ردیف ایجاد شود، وجود ندارد. بهمین ترتیب، شما می توانید در هر گروه، هر تعداد تماسی که دوست دارید را قرار دهید. بعد از انجام، شما می توانید دکمه برگشت را لمس کرده تا از مد ویرایش خارج شوید.

با انتخاب یک تماس از صفحه اصلی ، شما اجازه ویرایش، ایجاد تماس ، ارسال متن و ایمیل یا مشاهده آدرس های مرتبط را به نقشه های گوگل دارید. انتخاب هر یک از این اعمال، کاربرد ذخیره شده مناسب را شروع می کند.

جدا از توانایی فعال/غیر فعال کردن صداها و لرزش ها، صفحه تنظیمات کاربرد (منو < تنظیمات) به شما امکان ویرایش بر چسب ها و انتخاب حساب ها (تماس ها از تلفن شما، حسابهای ایمیل یا هر دو) را می دهد. در هنگام اصلاح بر چسب ها، شما با فشار طولانی می توانید عنوان آنها را اصلاح کرده یا آنها را بطور کامل حذف کنید.

کاربرد ممکن است تا حدی پیچیده بن نظر برسد، اما در واقع بسیار صمیمانه بوده و براحتی قابل فهم است و مهمتر از همه، یکی از ساده ترین روشها برای نگهداری یک لیست طولانی از تماسهای بخوبی سازماندهی شده در دستگاه شما می باشد.

هرچند، تعدادی افزودنی هایی که این کاربرد می تواند استفاده کند، وجود دارد. یک ویجت کوچک و جذاب صفحه اصلی، پشتیبانی کاربرد برای افزودن تماسهای جدید، آوردن دوستان از سرویس های آنلاین مختلف (فیسبوک، اسکایپ و غیره) و پیشرفتهایی از جنبه زیبایی از جمله موارد کمی هستند که فورا به ذهن خطور می کند.

از آنجایی که dev اعلام کرده که یک pro acontags از نوع دیگر در آینده نزدیک فراهم شده که ad ها را حذف کرده و استفاده کننده ها می توانند از محتویات خود بک آپ بگیرند، ما امیدواریم که زمانی که ورژن pro وارد بازار شد، اکثر (اگر نه همه) قابلیت های ذکر شده در بالا نیز در نظر گرفته شود.

دانلود Acontags از فروشگاه اندرويد

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *