ProCapture: برنامه کاربردی جایگزین دوربین های دستی برای آندروید Wideshots

ProCapture: برنامه کاربردی جایگزین دوربین های دستی برای آندروید Wideshots
  • 1390/9/2
  • ITTeach
  • 1

هرچند بازار آندروید سرشار از برنامه های جایگزین رایگان/پولی بسیاری می باشد، اما برخی از این برنامه های کامل نبوده و برخی محدودیت هایی هم دارند به این معنا که شما باید برای برآورده کردن انتظارا ت عکاسی خود به برنامه های متعددی تکیه کنید. بعنوان مثال برنامه های همچون Pano وجود دارند که هدف آنها در درجه اول گرفتن تصاویر وسیع است در حالیکه برنامه های دیگر تنها از برخی ویزگی های پس از پردازش (فیلتر، افکت و غیره) پشتیبانی می کنند. ProCapture یکی دیگر از برنامه های آندرویدی جایگزین دوربین های دستی است که بغیر از ارائه ویژگی های اصلی همچون فوکوس قابل تنظیم، افکت های رنگی، سطح زوم، بالانس سفیدی، فلاش و غیره این امکان را به شما می دهد تا عکس هایی با کیفیت بالا و زاویه باز و عکس هایی وسیع بگیرید. نرم افزار از قابلیت عکس گرفتن پشت سرهم و حالت تایمر نیز پشتیبانی می کند. ProCapture از طریق حالت Noise Reduction بصورت پشت سر هم از چند تصویر عکسبرداری کرده و انها را برای تولید یک خروجی نسبتا بدون اشکال با هم ترکیب می کند. ProCapture علاوه بر ویزگی های فوق از شبکه صفحه نمایش و راهنمای مارپیچ فیبوناچی نیز پشتیبانی می کند و بهتر از همه اینکه رابط کاربری ساده ای دارد تا شما بتوانید عکس های ورزشی مناسبی را با فاصله نزدیک از طریق دوربین خود بگیرید. قابلیت های فتوشات توسعه یافته ProCapture نیز قابل ذکر هستند چرا که نرم افزار بسیاری از ویژگی هایی را که در نرم افزار های دوربین فروشگاه آندروید موجود می باشد به همراه برنامه های فشرده سفارشی سازی دوربین ترکیب کرده است.

از طریق ProCaptureنه تنها می توان تصاویر wideshots را عکسبرداری کرد بلکه عکس گرفتن از تصاویر پانوراما نیز امکان پذیر است اما این روند ساده تر از آن چیزی است که سایر برنامه های جایگزین ارائه میکنند.  هنگامیکه شروع به عکاسی پی در پی نموده، یک نیمه شفاف بر روی راهنمای صفحه نمایش عکس قبلی فضایی مناسب را برای شات های بعدی فراهم می کند و جتی اگر شما یک تد (فقط یک تد)  را از دست دادید برنامه بصورت خودکار اشتباه شما را با کوک زنی/تنظیم تصویر جبران می کند.

اگرچه رابط کاربری برنامه دوربین یک دکمه سوییچ هم برای حالت تصویربرداری/عکسبرداری دارد اما قادر به ضبط فیلم نمی باشد(تاکنون). گذشته از این بسیاری از ویژگی های برنامه براحتی قابل دسترس بوده و یصورت کاملا یکنواخت کار می کند. ProCapture از محل ذخیره سازی پیش فرض اندرویدی (/sdcard/DCIM/Camera) برای ذخیره تمام عکس ها استفاده می کند.

بااینکه این نسخه ProCapture تمام ویژگی های ذکر شده را برای شما فراهم میکند، تصاویری با کیفیت بالا تنها از طریق نسخه کامل (پولی) برنامه که با قیمت 3.85 دلار در فروشگاه آندروید موجود می باشد قابل عکسبرداری است. لینک فروشگاه رایگان و پولی نسخه ProCapture به همراه کدهای مربوط به QR در زیر آمده است. 

دانلود ProCapture برای آندرويد

خريد نسخه حرفه‌اي ProCapture از فروشگاه آندرويد

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *