Nearby جدید در بازی پوکمان گو

Nearby جدید در بازی پوکمان گو
  • 1395/5/19
  • زهرا معبودی
  • 0

به تازگی ویدئویی منتشر گردیده است که در آن نحوه استفاده از سیستم ردیاب nearby  بازی پوکمان گو نشان داده می شود.

سیستم ردیاب nearby در بازی پوکمان گو که به شما این اجازه را می داد که بدون چرخه زدن بی هدف در خیابان ها بفهمید که پوکمان ها در کجا قرار دارند دو سه روز بعد از عرضه بازی متوقف شد.

در مرحله اول این سیستم به نوع “رد پایی” که کمی گمراه کننده بود تغییر پیدا کرد (سه رد پا= دور، یک رد پا= نزدیک) و سپس دیگر اصلا کار نکرد ( تمام پوکمان ها بدون توجه به فاصله شان ۳ رد پا را نشان می دادند) و بعد از این هم دیگر کاملا این سیستم حذف شد.

دیشب یک بروز رسانی برای کاربران پوکمان گو منتشر شدو گزارش ها از سیستم ردیاب nearby در این بازی خبر می دهد که در حال تست بر روی زیرگروهی از کاربران می باشد.

در این ویدیو می توانید سیستم بتا nearby را در حال عمل مشاهده کنید  ویدیویی توسط سازنده Dogecoin یعنی Jackson Palmer گرفته شده است.

و ویدیویی دیگر:

مطمئن نیستید که دنبال چه چیزی می گردید؟

درایور Nearby حال دو بخش دارد: Nearby  و Sightings.

Nearby به پوکمان هایی اشاره می کند که در نزدیکی پوک استاپ ها حضور دارند. بر روی یکی از آن ها کلیک کنید و نقشه به بالا زوم می شود و به شما نشان می دهد به سمت کدام پوک استاپ باید حرکت کنید. انگار توسعه دهندگان به پوک ویژن که هم اکنون ممنوع شده است نگاه کرده اند و گفته اند “حالا که کاری از دستمان ساخته نیست پس…” پوکمانی که شما به دنبال آن هستید می بایست در نزدیکی آن پوک استاپ باشد؛ طبق بیشتر گزارشات معمولا چند کوچه آن ور تر می توانید پوکمان ها را بیابید. پوک استاپ ها هم اکنون مانند بازیکن دور خود نوار دایره واری دارند که اگر پوکمان درون آن نوار حضور داشت به عنوان Nearby تلقی می شود.

Nearby-pokman-go ‎‏ - ‏Sightings

پوکمان هایی که در بخش Sightingsهستند به جای پوک استاپ در پشت شان علف دیده می شود این بدین معناست که آن ها در محیط آزاد اند و نزدیک یک پوک استاپ حضور ندارند و شما می بایست بدون کمک هیچ سیستم ردیابی آن ها را شکار کنید. کلیک کردن بر روی پوکمان های Sighting در حال حاضر هیچ کاری نمی کند و به نظر نمی رسد آن ها بر اساس فاصله دسته بندی شده باشند ( امیدواریم این گزینه تغییر کند) پس در این صورت شما می بایست بدون هیچ هدفی راه بروید و تنها چیزی که می دانید این است که پوکمان مورد نظر نزدیک یک پوک استاپ قرار نخواهد داشت.

Nearby-pokman-go ‎‏ - ‏Sightings

در این میان شاید برخی کاربران بگویند : صبر کنید! اپلیکیشن ما بروز رسانی شده اما، بخش Nearby  ادر آن دیده نمی شود!

درست است. همانطور که گفته شد این قابلیت تنها برای گروهی از کاربران منتشر شده است. در حال حاضر این گروه به نظر بیشتر در سن فراسیسکو مستقر هستند با این حال برخی کاربران در شهرهای بزرگ دیگر هم بودن این قابلیت را تایید کردند. بیشتر مردم خارج از شهر های بزرگ تنها بخش Sighting را مشاهده کرده اند حتی اگر در نزدیکی شان پوک استاپ وجود داشته باشد.

نکته: نیانتیک کمپانی سازنده این بازی مخصوصا اعلام نموده که این سیستم تنها یک آزمایش استو  امکان دارد قبل از اینکه تمام مردم از آن بهره مند شوند دستخوش تغییرات اندکی شود. امیدواریم که آن ها به فکر سیستمی باشند که به افراد روستایی که در نزدیکی شان پوک استاپ زیادی ندارند نیز کمکی برساند.

چند نکته حائز اهمیت دیگر:

اگر یک پوکمان  قبل از یافته شدن توسط شما محو شود بالاخره از درایور nearby/sightings حذف می شود. یک باگ در بازی باعث شده بود که پوکمان های محو شده تا زمانی که چیز دیگری جایشان را بگیرد یا شما بازی را force quit کنید در آنجا حضور داشته باشند که باعث می شد بازیکنان به دنبال چیز هایی که خیلی وقت است وجود ندارند بروند.

مشابه همین، اگر شما در نزدیکی یک پوکمان نباشید به صورت خودکار از درایور ردیابی حذف خواهد شد.

اگر شما بر روی یک پوکمان نزدیک کلیک کرده و در حال پیدا کردنش باشید و آن محو شود یک پاپ آپ ظاهر می شود تا شما را مطلع کند که پوکمان شما دیگر وجود ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *