مراسم IFA 2016 برلین میزبان یک گوشی کاملا زنانه با برند هواوی است

مراسم IFA 2016 برلین میزبان یک گوشی کاملا زنانه با برند هواوی است
  • 1395/5/31
  • زهرا معبودی
  • 0

تا مراسم رونمایی از محصولات جدید تکنولوژی کمتر از ۱۴ روز مانده است. تمام شرکت هایی که حرفی برای گفتن دارند قرار است در مراسم ifa 2016 در برلین جمع شوند. اما این روزها هواوی که صدر نشین فروش گوشی های چینی است سعی دارد با کارهایی متفاوت و محصولاتی جدید در میان رقبا حرف اول را بزند. به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی چندی پیش بود که جزییات فبلت huawei mate 9 به بیرون درز کرد و از هر سو خبر رسید که هواوی قصد دارد این محصول را در مراسم IFA امسال رونمایی کند. با انتظاری که برای رونمایی از این گوشی می کشیدیم همراه بودیم تا اینکه خبر رسید هواوی قصد دارد در کنار فبلتش، یک گوشی کاملا زنانه نیز که مخصوص خانم ها طراحی شده در این مراسم رونمایی کند. هواوی در این محصول روی ظاهر خیلی کار کرده و سعی کرده ظرافت و دقت را به گونه ای تنظیم کند که خانم ها را به سمت خرید آن بکشاند. هواوی این گوشی را هواوی نووا نام گذاری کرده است. اگر کمی رویداد مراسم CES را بیاد بیاوریم قطعا نام Huawei Watch در ذهنمان خواهد درخشید که هواوی آن را ساعتی کاملا زنانه معرفی کرد.

Huawei-NOVA-for-Women-Leak-w600

شاید بتوان گفت Huawei NOVA رقیب سر سخت و موفقی برای Keecoo K1 باشد. Keecoo K1 نیز یک گوشی است که صرفا مخصوص بانوان طراحی شده است. در هفته گذشته بود که گویا آی تی مطلبی در مورد هواوی منتشر کرد که در بردارنده اخباری بود که بیانگر خلاقیت هایی بود که وقتی هوآوی در مقابل رقبای داخلی کم می آورد از آن ها استفاده می کند. برای مثال شارژر فوق تکنولوژیکی هوآوی که در Mate 9 بکار رفته یکی از چیزهایی است که همه ما منتظر تست موفقیت آمیز آن بعد از نمایشگاه امسال هستیم.

خبر طراحی این گوشی توسط هواوی به تازگی توسط وب سایت  Weibo به همراه یک عکس به بیرون درز شده بود اما اطلاعات جدیدی در مورد ویژگی های این اسمارت فون در دست نیست. این گوشی به احتمال خیلی زیاد از اندروید نوقا پشتیبانی خواهد کرد. برای دریافت اخبار بعدی باید گوش به زنگ وب سایت هایی مثل اندروید پلیس باشیم چرا که حاشیه های این وب سایت همیشه خبری و داغ است.

نظر شما در مورد استراتژی جدید هواوی چیست؟

منبع: AndroidHeadlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *