رندر رسمی گوشی میان‌رده موتو G5 Plus موتورولا فاش شد

رندر رسمی گوشی میان‌رده موتو G5 Plus موتورولا فاش شد
  • 1395/10/24
  • مقدم
  • 0

هفته گذشته، تصاویر گوشی میان‌رده جدید موتورولا با نام موتو G5 Plus توسط یک کاربر در رومانی فاش شد و هم‌چنین، بخشی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی اعلام شد. به‌تازگی در چین، رندر جدیدی از گوشی موتو G5 Plus منتشر شده است که به نظر می‌رسد به یکی از تصاویر تبلیغاتی این گوشی اشاره دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

این رندر در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین فاش شده است و طراحی کلی گوشی میان‌رده جدید موتورولا را نشان می‌دهد. براساس شایعات پیشین، گوشی موتو G5 Plus موتورولا در ماه مارس توسط شرکت لنوو عرضه خواهد شد و شرکت سازنده آن‌را در دو رنگ طلایی و نقره‌ای ارائه می‌دهد.

در رابطه با مشخصات‌فنی این گوشی، باید گفت که گوشی میان‌رده موتو G5 Plus به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی به آن قدرت می‌دهد. این تراشه با چهار گیگابایت حافظه رم همراه شده است و برای ذخیره‌سازی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

موتو G5 Plus

گوشی میان‌رده موتو G5 Plus موتورولا با یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه شده است و تصویربرداری و فیلم‌برداری در محیط‌های کم‌نور به لطف فلاش LED دوگانه آن امکان‌پذیر خواهد بود. دوربین سلفی نیز به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است که احتمالاً عملکرد خوبی خواهد داشت.

در پایین صفحه‌نمایش، یک دکمه فیزیکی Home جلب‌توجه می‌کند که حسگر اثرانگشت در زیر این دکمه تعبیه شده است و برای تامین انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده، موتو G5 Plus از یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده خواهد کرد. هم‌چنین، انتظار می‌رود که این گوشی به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه شود.

پیش‌تر، گوشی موتو G5 Plus در یک وب‌سایت با قیمت ۳۶۷ دلار لیست شد که البته، هنوز نمی‌دانیم قیمت نهایی به قیمت فاش‌شده نزدیک خواهد بود یا شرکت لنوو، این گوشی را با قیمت کم‌تری به صورت رسمی عرضه می‌کند. در حال‌حاضر، هیچ‌یک از این شایعات توسط شرکت موتورولا یا لنوو تایید نشده است. به همین جهت، بهتر است تا انتشار جزئیات رسمی در رابطه با گوشی میان‌رده موتو G5 Plus منتظر باشید.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *